احتمال عرضه باندل‌های ویژه برای پلی استیشن 5


شایعات جدید، از احتمال تولید باندل‌های ویژه‌ی کنسول پلی استیشن 5 توسط سونی خبر می‌دهند.

یکی از آگهی‌های شغلی جدید شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، باعث امیدواری هواداران به تولید و عرضه نسخه‌های Special کنسول PS5 شده است.

یا اینکه همچنان کمبود موجودی این کنسول محبوب در بسیاری از مناطق جهان وجود دارد، بسیاری از هواداران پلی استیشن در انتظار رونمایی سونی از اولین باندل منحصربه‌فرد این کنسول که طراحی متفاوتی با نسخه اصلی داشته باشد، هستند.

ماه نوامبر امسال، دومین سالگرد عرضه پلی استیشن 5 برای اولین‌بار خواهد بود و آگهی شغلی جدید پلی استیشن، نشان می‌دهد که ممکن است خریداران به‌زودی بتوانند نسخه‌ای متفاوت با باندلی که تنها شامل نسخه فیزیکی یکی از بازی‌های انحصاری این کنسول می‌شود را خریداری کنند.

این آگهی شغلی که به‌تازگی توسط واحد عملیات‌های جهانی پلی استیشن منتشر شده است، از افرادی که در زمینه «برنامه‌ریزی بسته‌بندی» مهارت دارند، دعوت به همکاری می‌کند. مهارت در ساخت و تولید پروژه‌های مربوط‌به بسته‌بندی محصولات پلی استیشن شامل نرم‌افزار‌ها، سخت‌افزار ها، نسخه‌های ویژه و نسخه‌های کالکتور بازی‌ها در سطح جهانی از جمله مهارت‌های موردنیاز سونی برای این موقعیت شغلی هستند.

البته از سوی دیگر و باتوجه‌به اینکه این آگهی به بسته‌بندی نرم‌افزار‌ها یا بازی‌ها نیز اشاره دارد، ممکن است هنوز زمان زیادی تا عرضه یک نسخه ویژه از پلی استیشن 5 فاصله داشته باشیم. باتوجه‌به عرضه نسخه‌های اسپشیال و کالکتورز برای بسیاری از بازی‌های سونی در سال‌های اخیر مثل هورایزن فوربیدن وست و God of War Ragnarök، استخدام متخصصان جدید برای این موقعیت از سوی سونی منطقی به‌نظر می‌رسد.

درهرصورت بعید است که سونی فرصت عرضه نسخه‌های ویژه از کنسول PS5 برای بازی‌های بزرگی مانند God of War Ragnarok و Marvel’s Spider-Man 2 را که قرار است در سال آینده عرضه شود، از دست بدهد. هر دو نسخه قبلی این بازی‌ها برای کنسول پلی استیشن 4، باندل‌های زیبا و منحصربه‌فردی را دریافت کردند که به بسیاری از طرفدارانی که هنوز کنسول جدید سونی را خریداری نکرده‌ بودند، این امکان را می‌داد تا بتواند همزمان با خرید بازی موردانتظار خود، یک کنسول با طراحی متفاوت را نیز دریافت کنند.

بخوانید  واکنش کارشناس تفنگ به سلاح های گرم کمیاب ساخته شده از هات داگ، نعل اسبی و نارنجک دستی - واکنش کارشناس تفنگ

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر