احتمال ساخت ریمستر Kid Icarus: Uprising برای نینتندو سوییچ

شرکت نینتندو پس از انتشار کنسول سوییچ بارها به فهرست بازی‌های قدیمی مراجعه کرده است تا با عرضه‌ی مجدد آن‌ها بتواند کاتالوگ بازی‌های سوییچ را کامل‌تر کند. اگرچه عمده‌ی تلاش نینتندو مربوط‌به آوردن بازی‌های Wii U روی نینتندو سوییچ بوده است، اما این شرکت برای بازی‌های محبوب 3DS نیز برنامه‌هایی دارد. حال به‌تازگی یکی از اینسایدرهای نینتندو اعلام کرد که بازی تیراندازی سوم شخص Kid Icarus: Uprising که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد، قرار است به‌صورت بهبودیافته در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ قرار گیرد.

به‌گفته‌ی یکی از منابع داخلی، نینتندو با شرکت بندای نامکو برای ریمستر بازی Kid Icarus: Uprising و انتشار آن روی کنسول نینتندو سوییچ به توافق رسیده است.

براساس توضیحات این منبع، ریمستر Kid Icarus: Uprising قرار است سال آینده منتشر شود؛ بنابراین اگر گزارش واقعی باشد، در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری از آن خواهیم شنید. جالب اینجا است که در سال ۲۰۱۸، ماساهیرو ساکورای به‌عنوان کارگردان Kid Icarus: Uprising در یک مصاحبه اعلام کرد که شانس توسعه‌ی یک پورت مدرن از این بازی زیاد نیست.

این منبع داخلی نینتندو اخیرا در یک پست وبلاگ ادعا کرد که نسخه‌ی ریمستر Kid Icarus: Uprising برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است. ظاهرا شرکت بندای نامکو مسئولیت ریمستر این بازی را بر عهده دارد و آن را با یک سیستم کنترل بسیار در دسترس‌تر و جلوه‌های بصری بهبودیافته، به‌روزرسانی خواهد کرد. همچنین احتمالا بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی نیز بازخواهد گشت. طبق اطلاعات افشاکننده، برای بخش چندنفره از نت کد خود بندای نامکو استفاده خواهد شد.

بخوانید  سونی از ویژگی Community Game Help برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع