احتمال ساخته شدن دنباله بازی Remnant: From the Ashes

در جدیدترین اخبار حوزه‌ی گیم، به نظر می‌رسد سرانجام دنباله‌ای در راه است. یکی از کاربران ردیت به‌تازگی متوجه ثبت نشان‌های تجاری جدیدی شده است که می‌تواند به ساخت ادامه‌ای برای این بازی شوتر نقش‌آفرینی اشاره داشته باشد. استودیو گانفایر گیمز دو نشان تجاری Remnant 2 و Remnant: From The Ashes 2 را در سازمان ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) ثبت کرده است.

Remnant: From the Ashes

ثبت نشان تجاری مدرک محکمی مبنی بر در دست توسعه بودن یک دنباله نیست؛ اما این را تأیید می‌کند که استودیو گانفایر گیمز به فکر ساخت دنباله‌ای برای نسخه‌ی ۲۰۱۹ است. این استودیو از زمان عرضه‌ی بازی Chronos: Before the Ashes در سال ۲۰۲۰ زیاد فعال نبوده است که حدس و گمان‌ها را برای معرفی یک بازی جدید بیشتر می‌کند.

سال گذشته بود که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Remnant: From the Ashes در وب‌سایت ESRB رده‌بندی سنی شد؛ اما هنوز هیچ اعلامیه‌ی رسمی مبنی بر انتشار آن نیز منتشر نشده است.

استودیو Gubfire Games اقدام به ثبت نشان‌های تجاری Remnant 2 و Remnant: From The Ashes 2 کرده است که می‌تواند از ساخت یک دنباله خبر دهد.

هم‌اکنون می‌توانید روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر به تجربه‌ی Remnant: From the Ashes بپردازید.



منبع

بازی Remnant: From the Ashes ساخته‌ی استودیوی آمریکایی Gunfire Games بازی‌ای بود که بدون هیچ سروصدایی منتشر شد و توانست از نظر فروش و میان منتقدان به موفقیت خوبی دست پیدا کند. این بازی شوتر سوم‌شخص اکشن نقش‌آفرینی در سبک سولزلایک توسعه پیدا کرد و گرچه یک بازی در ابعاد بزرگ از یک استودیوی شناخته شده نبود، پس از انتشار در سال ۲۰۱۹ توانست به میانگین نمرات ۷۷ در سایت متاکریتیک و فروشی بالغ بر سه میلیون نسخه دست پیدا کند. قطعاً اکثر افرادی که موفق به تجربه‌ی این بازی شده‌اند، چندین سال است که منتظر انتشار یک دنباله هستند.

بخوانید  به نظر می رسد که Valheim به مدت 6 ماه در کنسول ایکس باکس انحصاری است