احتمال رونمایی از پورت نینتندو سوییچ Zelda: Twilight Princess و Wind Waker

درواقع در این نینتندو دایرکت، پورت نینتندو سوییچ The Legend of Zelda: The Twilight Princess HD و The Legend of Zelda: The Wind Maker HD که قبلا برای نینتندو Wii U عرضه شده بودند، معرفی می‌شود. وی دراین‌باره می‌گوید: «در ماه سپتامبر ۱۰۰ درصد یک نینتندو دایرکت خواهیم داشت. من فکر می‌کنم که بسیاری از موارد مرتبط با سری Zelda را مشاهده خواهیم کرد. فکر می‌کنم که این نینتندو دایرکت برای نینتندو، یک انفجار از مجموعه زلدا خواهد بود».

جف گراب به‌تازگی اعلام کرد که در ماه سپتامبر شاهد معرفی پورت نینتندو سوییچ بازی‌های Zelda: The Twilight Princess و Zelda: The Wind Maker خواهیم بود.

نظر شما کاربران یک گیمر دراین‌باره چیست؟



منبع

گراب در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که هنوز ماهیت دایرکت پیش رو مشخص نشده است که آیا یک نینتندو دایرکت کلی خواهیم داشت یا اینکه یک مینی دایرکت یا پارتنر دایرکت را مشاهده می‌کنیم. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود: «چیزهایی که خواهیم شنید، در ارتباط با مجموعه زلدا است. به‌طور دقیق، مشخص شده که شاهد پورت‌های Twilight Princess HD و Wind Maker HD برای نینتندو سوییچ خواهیم بود». در انتها به این مورد اشاره شده که احتمال می‌رود در این رویداد شاهد معرفی ریمستر نسخه اول Metroid Prime به‌همراه اعلام نام نهایی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 نیز باشیم.

پورت شدن بازی‌های قدیمی نینتندو برای نینتندو سوییچ، مخصوصا بازی‌هایی که نسخه ریمستر یا HD آن‌ها برای نینتندو Wii U عرضه شده بود، یکی از مواردی است که در سال‌های اخیر شاهد آن‌ها بوده‌ایم. حال جف گراب و مایک مینوتی در جدیدترین قسمت از پادکست Game Mess اعلام کرده‌اند که در ماه سپتامبر شاهد یک نینتندو دایرکت با محوریت The Legend of Zelda خواهیم بود.

بخوانید  Breaking Bad Cast دوباره به بهترین شکل متحد می شود