احتمال رونمایی از نسخه بازسازی شده Persona 3 و بازی Persona 6 در تابستان امسال

این اینسایدر که با نام کاربری Im a Hero Too شناخته می شود و ادعاهای او به جدیدترین اخبار بازی راه پیدا کرده است، توسط یکی از نگهبانان این انجمن تایید و تایید شده است. او می گوید که زمان زیادی از شروع توسعه این دو بازی گذشته است. آثاری که هر دو در اصل بخشی از مجموعه شین مگامی تنسی هستند. او ظاهراً عضو یکی از تیم هایی است که با Atlus کار می کند و اصرار دارد که تیم معروف سگا بارها این رویداد را برای رونمایی رسمی از این بازی های ویدیویی در حال توسعه به تعویق انداخته است.

شخصی که در بین طرفداران سری بازی های Persona به عنوان یک فرد داخلی شناخته می شود، در فروم ResetEra مدعی شد که Atlus، سازنده این سری، قرار است در فصل تابستان بازی Persona 6 و بازسازی بازی Persona 3 را به صورت رسمی ارائه کند. جالب اینکه می گوید هر دو اثر در مراحل تولید پیشرفت چشمگیری داشته اند و حتی قرار بود الان معرفی شوند.

قبلاً اعلام شده بود که Atlus می خواهد در سال 2023 قدردانی ویژه ای از طرفداران بازی های خود داشته باشد. احتمالاً هیچ چیز به اندازه رونمایی رسمی از Persona 6 و Persona 3 Remake نمی تواند دل طرفداران را به دست آورد.

طبق گزارشی جدید، می‌توانیم شاهد رونمایی رسمی از Persona 6 و بازسازی Persona 3 توسط تیم Atlus سگا در تابستان 2023 باشیم.