احتمال راه یافتن بیتل‌جوس و جادوگر خبیث غرب به بازی MultiVersus

همچنین در فایل‌های صوتی به جمله‌ی معروف The Ghost with the Most از فیلم کمدی ترسناک Beetlejuice اشاره می‌شود. هرچند فایل‌های لورفته، ارجاعاتی به چند کاراکتر دیگر نزد دارند. علاوه‌براین، ظاهرا بیشتر دیالوگ‌های بیتل‌جوس هم پیوستن جادوگر منفور غرب از فیلم The Wizard of Oz به بازی MultiVersus را تأیید می‌کنند. این فایل‌ها شامل دیالوگ‌های زیادی از Wicked Witch است که به‌طور مستقیم به این کاراکتر اشاره دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

در گذشته فهرست ۲۱ شخصیت قابل بازی آتی MultiVersus فاش شد که نام Wicked Witch در آن به چشم می‌خورد، اما خبری از بیتل‌جوس نبود. استودیو Player First Games اعلام کرد که مورتی از سریال Rick and Morty اولین کاراکتر جدیدی خواهد بود که در فصل اول به بازی اضافه می‌شود. مورتی در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) قابل بازی خواهد بود، اما طرفدارها باید برای تجربه‌ی کاراکتر ریک زمان بیشتری را منتظر بمانند.

فایل‌های صوتی Announcer جادوگر منفور نیز پیدا شده است که احتمال حضور این کاراکتر در بازی MultiVersus را افزایش می‌دهد. هنوز معلوم نیست که این کاراکترها چه زمانی به بازی اضافه می‌شوند. نخستین فصل بازی اخیرا آغاز شد و توسعه‌دهندگان از پیوستن کاراکترهای بلک ادم و استرایپ از Gremlins به مبارزها خبر دادند.

تونی هوین اخیرا تأیید کرد که بتل پس فصل اول شامل ۵۰ سطح و قیمتی در حدود ۱۰ دلار خواهد بود. این بتل پس شامل یک بخش رایگان و یک بخش پولی است. همه‌ی بازیکن‌ها امکان استفاده از بخش رایگان را خواهند داشت و با پرداخت هزینه‌ می‌توان به بخش پولی دسترسی پیدا کرد که آیتم‌های منحصربه‌فردی را در اختیار گیمر می‌گذارد.

بخوانید  سونی تا به امروز 585 میلیون کنسول پلی استیشن فروخته است



منبع

تعداد زیادی از فایل‌های صوتی در آخرین به‌روزرسانی MultiVersus پیدا شده است که احتمالا راه‌یابی کاراکتر Wicked Witch of the West از فیلم The Wizard of Oz (جادوگر شهر اُز) به این بازی فایتینگ را نیز تأیید می‌کند. همان‌طور که کاربری از توئیتر با نام AisulMV گزارش داد، ظاهرا دیالوگ‌های جادوگر خبیث غرب توسط کریستوفر سویندل بیان می‌شوند که در بازی Lego Dimensions وظیفه‌ی صداپیشگی این کاراکتر را برعهده داشت.

فایل‌های صوتی لورفته از MultiVersus احتمالا به راه‌یابی کاراکترهای بیتل‌جوس و جادوگر منفور غرب به بازی در آینده‌ی نه‌چندان دور اشاره دارند.