احتمال در دست ساخت بودن فصل چهارم و پنجم سریال ویچر

به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس از هم‌اکنون به ساخت فصل چهارم و پنجم سریال The Witcher چراغ سبز نشان داده است.

گفته می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher به پایان رسیده است، اما فصل سوم این سریال فانتزی قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است تولید فصل‌های بعدی سریال ویچر زودتر از انتظار طرفداران آغاز شده باشد. به نقل از Redanian Intelligence که سابقه خوبی در افشا اطلاعات مرتبط با این سریال دارد، نتفلیکس ممکن است هم‌اکنون به ساخت فصل چهارم و پنجم سریال The Witcher چراغ سبز نشان داده باشد.

بااین‌حال نتفلیکس در نظر دارد تا فاصله پخش فصل‌های آینده سریال The Witcher را کاهش دهد و تمدید زودهنگام آن باعث می‌شود تا زمان نوشتن فیلمنامه‌های آن کاهش یابد و همچنین فیلم‌برداری فصل چهارم و پنجم سریال ویچر به شکل پشت سرهم انجام شود. این کار باعث می‌شود تا اگر برخی از بازیگران سریال مثل هنری کویل، بازیگر نقش گرالت در دسترس نبودند یا در پروژه دیگری حضور داشته باشند، تاثیری در روند پخش سریال در آینده نداشته باشند.

گرالت با بازی هنری کویل در حال تمرین زیر هوای برفی در فصل دوم سریال The Witcher

اگرچه این خبر فعلا در حد یک شایعه است، اما استیون سورجیک، کارگردان سریال پیش از این به احتمال تمدید زودهنگام سریال برای فصل چهارم اشاره کرده بود. پیش از فصل سوم، طرفداران این دنیا می‌توانند منتظر سریال The Witcher: Blood Origin باشند که این سریال پیش درآمد و اسپین‌آف از دنیای ویچر در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد. بااین‌حال، گفته می‌شود که این سریال ممکن است با مشکلات بزرگی مواجه شده بود و احتمالا سریال جدید ویچر با فیلم‌برداری دوباره پر هزینه مواجه خواهد شد و شاید در سال ۲۰۲۲ پخش نشود.

بخوانید  تریلر بازی Death Stranding 2 با تمرکز بر داستان و گیم پلی منتشر شد

همچنین برخی اعتقاد دارند سریال ویچر ممکن است در فصل پنجم به پایان برسد. البته احتمال دارد فصل پایانی در قسمت‌های بیشتری تولید و در دو پارت از نتفلیکس پخش شود تا نتفلیکس با هزینه کمتری این سریال‌ها را تولید کند. در هر حال رویداد Tudum نتفلیکس قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) برگزار شود و احتمالا می‌توانیم منتظر اخبار بیشتری در رابطه با دنیای سریال ویچر باشیم. در هر حال ظاهرا مراحل نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم و پنجم سریال The Witcher آغاز شده است.



منبع