احتمال حضور Star Wars Jedi: Survivor در The Game Awards 2022

فیلم Star Wars Jedi: Survivor پنج سال پس از وقایع Star Wars Jedi: Fallen Order می گذرد. کال کاستیس در حالی که احساس می‌کند یکی از آخرین جدای‌های باقی‌مانده در کهکشان است، باید یک قدم جلوتر از ادامه تعقیب امپراتوری بماند. این بازی که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته است، به داستان‌های نمادین، جهان‌ها و شخصیت‌های مجموعه جنگ ستارگان و نبرد هیجان‌انگیزی که برای اولین بار در Jedi: Fallen Order تجربه شده است، گسترش می‌یابد.

ظاهرا بازی Star Wars: Jedi Survivor اولین بازی از هشت بازی جنگ ستارگان است که برای سال های آینده برنامه ریزی شده است. این زمانی است که دیزنی انتظار دارد هر 6 ماه یک بازی جدید جنگ ستارگان منتشر شود.

به گفته جف گراب، یکی از افراد داخلی صنعت بازی، Jedi: Survivor در مارس 2023 منتشر خواهد شد، که مطابق با زمان‌بندی انتشار EA است که نشان می‌دهد یک نسخه بزرگ در سه ماهه چهارم سال انجام خواهد شد. . در وب سایت رسمی جنگ ستارگان در مورد این بازی نوشته شده است:

طبق شایعات منتشر شده، این بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم Game Awards امسال حضور خواهد داشت و با انتشار تریلر جدید، زمان انتشار رسمی آن نیز اعلام خواهد شد.

به گفته برخی منابع، به نظر می رسد بازی است Star Wars Jedi: Survivor در مراسم The Game Awards 2022 که صبح روز 18 دسامبر به وقت ایران برگزار می شود، حضور خواهد داشت. بر این اساس، حضور بازی شامل انتشار تریلر جدید، زمان انتشار و زمان پیش خرید بازی است و این منابع تخمین می زنند که 30 دقیقه پس از شروع اکران جدید ستاره منتشر شود. Wars Jedi: Survivor.

بخوانید  بازی Guile's Playstyle در آموزش ویدیویی New Street Fighter 6 نشان داده شده است

Star Wars Jedi: Survivor برای نسل فعلی کنسول‌های بازی در حال توسعه است تا در سال 2023، تجربه‌ای عمیق‌تر و گسترده‌تر را برای گیمرها فراهم کند.