احتمال حضور کاراکتر ددپول در Marvel’s Midnight Suns

اسم این اکانت به هشتگ DeadpoolSuns تغییر یافته و ویدئویی از او منتشر شده است تا توسط طرفداران کمک جمع‌آوری شود و او به‌فهرست کاراکترهای بازی نام‌برده راه یابد. طبیعی است که باتوجه‌به علاقه ددپول برای شکستن دیوار چهارم، این اتفاق برای همخوانی باکاراکتر ددپول رخ داد و ازآنجایی‌که میزبان آن اکانت رسمی بازی است، احتمال زیاد این کاراکتر برای بازی معرفی خواهد شد.

اسم اکانت توییتر Marvel’s Midnight Suns به DeadpoolSuns تغییر یافته است و احتمال می‌رود شخصیت ددپول برای بازی معرفی شود.

درطول چند ماه اخیر شاهد تریلرهای متعددی از کاراکترهای بازی Marvel’s Midnight Suns بوده‌ایم و قابلیت‌ها و گیم‌پلی این کاراکترهای قابل‌بازی به‌معرض نمایش درآمد. اکنون اتفاق جالبی رخ داده است و به‌نظر ددپول، کنترل اکانت توییتر Marvel’s Midnight Suns را برعهده گرفته تاحضور خود در بازی را تبلیغ کند!

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است ۱۱ آذر (۲ دسامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. همچنین نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی هم در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد.



منبع

ددپول در توییتر نوشت: «درسته، کله‌پولیا! صدای خودرا به‌گوش همه برسانید. من، جناب ددپول باید در Midnight Suns حضور داشته باشم. این ناعدالتی بزرگ پابرجا نخواهد ماند». جیک سولومون، کارگردان خلاق Marvel’s Midnight Suns و گارث دآنجلیس، تهیه‌کننده آن به‌تازگی درمورد بازی به‌چند سؤال پاسخ داده‌اند. این دو تایید کردند کمپین اصلی بازی بیش‌از ۴۵ مرحله دارد و تکمیل آن بین ۴۰ تا ۵۰ ساعت طول خواهد کشید.

بخوانید  Helldivers 2 به پایان رسید