احتمال حضور ساشا بارون کوهن در سریال Ironheart مارول برای نقش مفیستو

دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت، لیریک راس در نقش بهترین دوست ریری ویلیامز، آنتونی راموس، هارپر آنتونی، آلدن ارنرایک، شی کولی و منی منتانا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ironheart حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart هم‌اکنون در آتلانتا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد شخصیتی غیر منتظره در سریال آیرون هارت معرفی شود. ددلاین گزارش داد که ساشا بارون کوهن، بازیگر و کمدین محبوب قرار است در سریال Ironheart حضور داشته باشد و او نقش مفیستو را بازی خواهد کرد. این بازیگر اخیرا در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا و در بخش محصولات مارول دیده شده بود، اما در حال حاضر کوهن یا مارول واکنش رسمی به این موضوع نداشته‌اند.

گفته می‌شود که مارول استودیو مذاکراتی با ساشا بارون کوهن، بازیگر فیلم Borat برای حضور در سریال Ironheart و بازی در نقش مفیستو داشته است.

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. تورن در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز قرار است حضور داشته باشد که فیلم Black Panther 2 قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد. همچنین وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال آیرون‌هارت بر عهده سم بیلی و آنجلا بارنز است.

بخوانید  Next Borderlands Game In "Active Development"

ساشا بارون کوهن که ۳ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، بیشتر برای بازی در نقش بورات در فیلم Borat و فیلم Borat 2 شناخته می‌شود و از دیگر کارهای این بازیگر می‌توان به انیمیشن Madagascar، فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street، فیلم Hugo، فیلم The Dictator، فیلم Les Misérables، فیلم Anchorman 2، فیلم The Brothers Grimsby، سریال The Spy، فیلم The Trial of the Chicago 7 و انیمیشن Luca اشاره کرد. کوهن هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Disclaimer حضور دارد.

مفیستو

پیش از این شایعات زیادی مبنی‌بر حضور مفیستو در سریال WandaVision شنیده می‌شد، اما درنهایت این ارباب شیطانی در این سریال حضور نداشت. اگرچه حضور مفیستو در سریال Ironheart می‌تواند کمی غیر منتظره باشد، اما احتمال دارد این شخصیت در آثار دیگر مارول مثل سریال Agatha: Coven of Chaos نیز حضور داشته باشد. شخصیت شرور و منفی هود با بازی آنتونی راموس قرار است دارای قدرت‌های فراطبیعی باشد و احتمال دارد با یک بازنویسی این شخصیت با مفیستو در ارتباط باشد یا اینکه مفیستو در ظاهری متفاوت باشد.

سریال Ironheart در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.



منبع لوگو جدید سریال Ironheart مارول