احتمال حضور جنا اورتگا در Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون

خودی ها همچنان این را می گویند مایکل کیتون و وینونا رایدر آنها برای ایفای مجدد نقش های خود در Beetlejuice 2 بازخواهند گشت و تیم برتون قرار است صندلی کارگردانی را بر عهده بگیرد. برادران وارنر امیدوار است فیلمبرداری و تولید Beetlejuice 2 را در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن 2023 در لندن آغاز کند. در صورت انجام این قرارداد، اورتگا نقش لیدیا، دختر شخصیت وینونا رایدر در Beetlejuice 2 را بازی خواهد کرد.

مایکل کیتون در نقش بیتل جویس در فیلم بیتل جویس

جنا اورتگا این روزها بیشتر به خاطر بازی در نقش چهارشنبه آدامز در سریال چهارشنبه شناخته می شود و او برای ایفای این نقش در فصل دوم سریال چهارشنبه بازخواهد گشت. فیلم Scream VI جدیدترین ساخته اورتگا است که از امشب روی پرده سینماها می رود. از دیگر نقش های اورتگا می توان به The Babysitter: Killer Queen، Yes Day، The Fallout، Scream، X و فصل دوم سریال You اشاره کرد.

چهارشنبه آدامز، بازیگر جنا اورتگا در حال مذاکره با برادران وارنر است. برای بازی در Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون.

اسفند گذشته بود برادران وارنر تولید Beetlejuice 2 از سر گرفته شد و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناحتمالا اولین بازیگر دنباله Beetlejuice معرفی شده است. ددلاین گزارش داد که جنا اورتگا، بازیگر نقش آدامز در روز چهارشنبه، ممکن است با تیم برتون برای دنباله Beetlejuice همکاری کند. اورتگا همچنان در حال مذاکره با برادران وارنر است. به گفته منابع نزدیک به فیلم، برای حضور در Beetlejuice 2، اما او اولین انتخاب است.

مایکل کیتون، الک بالدوین، جینا دیویس، کاترین اوهارا، وینونا رایدر و ماری چیتام، از جمله بازیگران فیلم Beetlejuice و ایفای نقش هستند. این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شد توانست نزدیک به 75 میلیون دلار در گیشه بفروشد. فیلم Beetlejuice برنده اسکار بهترین گریم در اسکار 1989 و همچنین نامزد دو جایزه بفتا شد.

بخوانید  دنیای Redfall تجربه ای مشابه Far Cry 2 و STALKER را ارائه خواهد کرد