احتمال جدایی رهبر گروه هیلو از مایکروسافت

گزارش ها نشان می دهد که استودیو 343 صنایع در مسیر تحول است و در حال حاضر هیچ پروژه منحصر به فردی از سری هیلو را توسعه نمی دهد. با این حال، Certain Affinity به کار بر روی بخش Tatanka از Halo Infinite ادامه می دهد. به نظر می رسد که 343Industries موتور Slipspace را رها کرده است و می خواهد از Unreal Engine 5 برای توسعه کارهای آینده خود استفاده کند.

ظاهراً طبق گزارش رسانه ای Windows Central فرانک اوکانر، کارگردان سری هیلو مایکروسافت را ترک کرد. به روز رسانی اخیر در صفحه لینکدین فرانک اوکانر نشان می دهد که او در ماه آوریل مایکروسافت را ترک کرد.

فرانک اوکانر، کارگردان هیلو، ظاهراً پس از نزدیک به دو دهه کار روی این مجموعه، تصمیم به ترک مایکروسافت گرفته است.

چندی پیش، مایکروسافت تایید کرد که استودیو 343 صنایع به توسعه بازی های Halo در آینده ادامه خواهد داد.

فرانک اوکانر از سال 2004 روی سری Halo کار می کند و تقریباً دو دهه پیش با بازی Halo 2 شروع کرده است. او یکی از چهره های کلیدی در رشد و توسعه سری بازی های Halo در نظر گرفته می شود و در نهایت مدیر نوآوری ارشد شد. سریال مایکروسافت و 343Industries هنوز درباره جدایی فرانک اوکانر اظهار نظری نکرده اند.

343 Industries یکی از بسیاری از استودیوهای ایکس باکس بود که تحت تأثیر اخراج های گسترده مایکروسافت در اوایل سال جاری قرار گرفت و در حال گذراندن دوره ای پر از تحول است. جوزف استاتنمدیر ارشد نوآوری Halo Infinite اخیراً تأیید کرد که تصمیم گرفته است مایکروسافت را ترک کند. اکنون و در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا یکی از چهره های کلیدی پشت توسعه سری بازی های Halo نیز راه خود را از مایکروسافت جدا کرده است.

بخوانید  چرا نتفلیکس فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را حذف می کند؟