احتمال بازگشت فیلم دزدان دریایی کارائیب با بازی مارگو رابی


تهیه کننده فیلم های دزدان دریایی کارائیب گفته است با وجود لغو برنامه ساخت فیلم جدید این مجموعه با حضور مارگو رابی، ممکن است این فیلم در آینده به تولید بازگردد.

جری بروکهایمر، تهیه کننده سریال دزدان دریایی کارائیب، بار دیگر احتمال بازگشت فیلمی را که قرار بود مارگوت رابی به عنوان شخصیت اصلی بازی کند، مطرح کرد. بعداً دیزنی اعلام کرد که این پروژه لغو شده است، اما اکنون بروکهایمر در مصاحبه با Collider می گوید که این فیلمنامه به طور کامل رها نشده است. وی در بخشی از گفتگوی خود با اشاره به این فیلم گفت: «فکر می کنم [بحث در مورد] این اسکریپت در نقطه ای دوباره ظاهر می شود.

ظاهرا نویسندگان این مجموعه در کنار دزدان دریایی کارائیب به کارگردانی مارگو رابی مشغول ساخت فیلم دیگری بودند که توسط کریگ مازن، خالق سریال چرنوبیل نوشته شده بود. به گفته تهیه کننده این سریال ابتدا این پروژه ساخته می شود. دو داستان متفاوت برای این سریال در دست ساخت داریم، پروژه دوم زودتر به آخر بازی می رسد.»

مارگو رابی، ستاره آثاری مانند گرگ وال استریت و هارلی کوئین از دنیای سینمایی دی سی در گفتگو با Vanity Fair گفت فیلم دزدان دریایی کارائیب سال‌ها پیش ساخته شده است و توصیف آن به عنوان یک فیلم «به رهبری زن» کاملاً دقیق نیست. او درباره تصمیم دیزنی برای لغو این پروژه می‌گوید: «از مدت‌ها پیش ایده‌ای داشتیم و در حال توسعه آن بودیم تا داستانی متفاوت را به تصویر بکشیم و حضور شخصیت‌های زن در فیلم را برجسته کنیم. البته فقط توسط زنان اداره نمی شود. ما فکر می‌کردیم جالب باشد، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها از این ایده خیلی هیجان‌زده نشده‌اند.»

بخوانید  توسعه بعدی Hearthstone تغییرات بزرگی را در کارت های امضا به ارمغان می آورد

مارگو رابی و جانی دپ برای دزدان دریایی کارائیب

اما اظهارات جدید بروکهایمر نشان می دهد که این ایده به این شکل کنار گذاشته نشده است. حال باید دید بالاخره شاهد تولید این اثر با حضور مارگو رابی خواهیم بود یا خیر.

تاکنون 5 فیلم از سری دزدان دریایی کارائیب ساخته شده است که 4.5 میلیارد دلار برای سازندگانش درآمد داشته است. آخرین فیلم این مجموعه فیلم Dead Men Tell No Tales محصول 2017 بود که با 795 میلیون دلار کمترین فروش را در بین آثار این مجموعه داشت.

در فیلم‌های اصلی دزدان دریایی کارائیب، جانی دپ نقش اصلی را بازی می‌کرد و او نقش مهمی در محبوبیت این سریال داشت. اما گفته می شود او در هیچ یک از پروژه های ریبوت این مجموعه حضور نخواهد داشت. پرونده پر سر و صدا جانی دپ با همسر سابقش امبر هرد در نهایت به نفع دپ خاتمه یافت و جانی دپ 2 میلیون دلار به عنوان خسارت به شهرت امبر هرد و امبر هرد 10 میلیون دلار غرامت پرداخت کرد. ادعاهای هرد در مورد دپ در چند سال گذشته تأثیر قابل توجهی بر بازیگر نقش جک اسپارو داشته است.

مارگوت رابی در حال حاضر در پروژه های مختلفی از جمله فیلم باربی 2023 و فیلم جدید Ocean’s Eleven مشغول است.