احتمال بازسازی سری Marathon به سبکی جدید توسط بانجی

به مانند بیشتر بازی‌های شوتر مبتنی بر استخراج، اگر بازیکنان در حین انجام مأموریت کشته شوند، تمامی منابعی که غارت کرده‌اند از بین خواهد رفت. طبق گفته‌ی منابع هندرسون در بانجی، این بازی به‌عنوان یک نمونه‌ی پیشرفته از بازی‌های سرویس محور در نظر گرفته شده است. همچنین احتمالا جوایز فصلی و سیستم پیشرفت بخش بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهند. باتوجه‌به موفقیت‌هایی که بانجی با سری Destiny و بخش سرویس‌های آن کسب کرده است، توسعه‌ی یک بازی لایو سرویس دیگر توسط آن‌ها تعجب‌آور نخواهد بود.

وقایع سری Marathon در سیاره‌ای مرموز اتفاق می‌افتند که قبلا مکان زندگی انسان‌های استعمارگر بوده و هم‌اکنون از بین رفته است. حال انسان‌ها برای جمع‌آوری و غارت منابع این سیاره از سایبورگ‌های بسیار پیشرفته‌ای به نام Runner استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد هسته‌ی اصلی گیم‌پلی بازسازی Marathon شبیه به اکثر شوترهای مبتنی بر غارت منابع باشد؛ به این صورت که بازیکنان پس از انتخاب مأموریت، تجیهزات لازم را می‌خرند و پس از آماده شدن وارد نقشه خواهند شد. سپس بازیکنان باید انواع منابع و مهمات را غارت کنند و پس از تکمیل مأموریت، به سلامت از نقشه خارج شوند.

طبق شایعات جدید منتشر شده، بانجی قصد دارد سری Marathon را به سبکی جدید بازسازی کند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

بااین‌حال این بازی تازه اولین IP جدید بانجی به جز Destiny در دهه‌ی اخیر به شمار می‌آید. در سال ۲۰۱۹ پیت پیرسانز، مدیرعامل بانجی، در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرد که این شرکت تا سال ۲۰۲۵ یک بازی جدید را عرضه خواهد کرد؛ بنابراین آن‌ها باید تا فرا رسیدن این زمان مطمئن شوند که Destiny را متحول کرده و به گسترش دیگر مجموعه خود بپردازند.

بخوانید  تریلر گیم پلی جدید Genshin Impact Genius Invocation TCG

Destiny

علاوه‌بر این، بانجی در سال ۲۰۱۸ یک نشان تجاری به نام Matter را با توضیح «نرم‌افزار بازی‌های ویدئویی» و «سرویس بازی‌های الکترونیکی ارائه شده ازطریق اینترنت یا سایر شبکه‌های ارتباطی» را ثبت کرد.

اخیرا تام هندرسون در گزارش تازه‌ی خود به اطلاعات منابع داخلی از پروژه‌ی احتمالی جدید شرکت بانجی اشاره کرد. طبق این گزارش، بانجی قصد دارد سری Marathon را با روشی جدید که مبتنی بر سبک تیراندازی تیمی سه نفره است، احیا کند. منابع هندرسون گفته‌اند که این بازی هم‌اکنون در مرحله‌ی پری آلفا تولید قرار دارد اما باتوجه‌به رقابت سازندگان در معرفی آثار جدیدشان، بانجی ممکن است در هر زمانی از آن رونمایی کند.