اجرای هنری کویل در اولین عکس های فیلم اکشن گای ریچی در جنگ جهانی دوم

بازیگران فیلم وزارت جنگ غیرقانونی در پشت صحنه

گای ریچی اولین فیلم از پشت صحنه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با حضور هنری کویل را منتشر کرد.

گای ریچی و هنری کویل در پشت صحنه وزارت جنگ غیرقانونی

وزارت جنگ غیرقانونی قرار است فیلم اکشن جاسوسی بعدی گای ریچی در جنگ جهانی دوم باشد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از این فیلم منتشر شده است. گای ریچی با انتشار سه تصویر از پشت صحنه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare از آغاز فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داد.

اگرچه «وزارت جنگ غیرقانونی» توسط استودیو پارامونت بر اساس قراردادی بین‌حزبی با بروکهایمر تولید می‌شود، بروکهایمر و تیمش در حال حاضر فیلم را برای اکران بین‌المللی به ناشران دیگر پیشنهاد می‌کنند و این اکشن جاسوسی همچنان در ایالات متحده و جاهای دیگر ناشر دارد. . کشورهای سراسر جهان نیست. Operation Fortune: Ruse of War با بازی جیسون استاتهام و The Covenant با بازی جیک جیلنهال دو فیلم جدید ریچی در سال 2023 هستند و او برای کارگردانی علاءالدین 2 و هرکول با دیزنی قرارداد دارد.

هنری کویل، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الوز، هیرو فاینس تیفین، بابز اولسانموکون و تیل شوایگر، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم وزارت جنگ غیرقانونی به ایفای نقش خواهند پرداخت. تاپ گان: جری بروکهایمر، تهیه‌کننده ماوریک، با وزارت جنگ غیرجنتلمنی همراه است. این فیلم از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و با ترکیب آن با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ در طول جنگ جهانی دوم ساخته می شود.

وزارت جنگ غیرقانونی برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

در اولین فیلم از پشت صحنه وزارت جنگ غیرقانونی، گای ریچی به همراه هنری کاویل در قایق در دریا دیده می شود. این تصاویر در واقع سیاه و سفید گرفته شده اند، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا فیلم سیاهی دیده شده است یا خیر. . در این فیلم و ما نیز سفید خواهیم بود یا این تصاویر فقط به این شکل گرفته شده اند. به هر حال بازیگران دیگری مانند آلن ریچسون، الکس پتیفر، هنری گلدینگ و هیرو فاینس تیفین نیز در این تصاویر دیده می شوند:

پشت صحنه وزارت جنگ غیر جنتلمنی در یک کشتی قدیمی