اجرای موفقیت‌آمیز PT روی پلی استیشن 5

هفته گذشته بود که خبری مبنی بر جیل‌بریک کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد و خیلی‌ها این اتفاق را فرصتی برای امکان تجربه PT روی کنسول نسل نهمی سونی قلمداد کردند. بااین‌حال حتی با‌وجود نصب شدن بازی روی پلی استیشن 5 جیل‌بریک شده، اجرای آن موفقیت‌آمیز نبود؛ تا اینکه اخیرا یک استریمر به نام لنس مک‌دونالد موفق به اجرای PT روی PS5 شده است.

البته که روش لنس برای اجرای بازی چندان هم ساده و سرراست نیست؛ اول از همه، لنس قبلا PT را به اکانت پلی استیشن خود اضافه کرده بود و این اکانت را روی یک پلی استیشن 5 جیل‌بریک شده و یک پلی استیشن 5 معمولی فعال کرده است. پس از آن با نصب فایل PKG بازی، لنس موفق به اجرای PT شده است. به بیان دیگر، برای این کار حداقل به دو پلی استیشن 5 نیاز است و البته باید خطر‌هایی مثل احتمال بن شدن را هم به جان خرید.



منبع

اخیرا یک استریمر موفق شده بازی PT را روی پلی استیشن 5 به شیوه‌ای جالب اجرا کند. همراه جزییات خبر باشید.

PT اولین‌بار سال ۲۰۱۴ و در قالب یک دموی قابل‌بازی منتشر و بعد‌تر مشخص شد که این دمو، مربوط‌به بازی سایلنت هیل هیدئو کوجیما است. پس از اختلاف‌هایی که بین کوجیما و کونامی به‌وجود آمد، این بازی هم لغو و PT هم پس از مدتی از دسترس خارج شد. از آن زمان تا الان، کاربران با روش‌های مختلفی در تلاش برای اجرای دوباره این دمو بودند و حتی چند نسخه غیررسمی از آن برای کامپیوتر هم در دسترس قرار گرفت.

بخوانید  یوبی سافت در E3 2023 حضور خواهد داشت