اجرای بازی Gotham Knights با نرخ فریم ۳۰ روی کنسول‌ها

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) راهی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس خواهد شد. دیدگاه خود پیرامون اجرای نسخه‌ی کنسولی بازی به‌شکل ۳۰ فریم‌برثانیه را برای یک گیمر بنویسید.



منبع

با تایید سازندگان بازی Gotham Knights، مشخص شد که این بازی تنها با نرخ فریم ۳۰ و وضوح 4K روی کنسول‌ها اجرا می‌شود.

روز گذشته این خبر همراه‌با معرفی حالت چهارنفره‌ی Heroic Assult به‌بازیکنان مخابره شد. عدم اجرای بازی به‌شکل ۶۰ فریم روی کنسول‌های قدرتمند نسل ۹، موضوعی بود که حجم زیادی از هواداران بازی را ناامید کرد؛ به‌طوری که تعداد قابل توجهی از آن‌ها حالا قصد دارند تا پیش‌خرید نسخه‌ی کنسولی اثر را لغو و آن را با نرخ فریم ۶۰ روی کامپیوترها تجربه کنند. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که واکنش استودیو مونتریال شرکت براداران وارنر به‌این موضوع چه خواهد بود. آیا با نشر یک آپدیت چنین چالشی را از برطرف می‌کنند؟

فلوآ مارتی (Flaoua Marty) که در قامت تهیه‌کننده اجرایی بازی گاتهام نایتس این خبر را به‌دنبال‌کنندگان اثر اعلام کرده بود، تصمیم تیم تولید بازی مبنی بر عدم وجود حالت Performance/Quality و اجرای همیشگی بازی با نرخ فریم ۳۰ روی کنسول‌ها را بدین شکل توضیح می‌دهد:

«می‌دانم که خیلی از شما می‌خواهید درباره‌ی وجود یا عدم وجود حالت Performance (اجرا با نرخ فریم ۶۰) در نسخه‌ی کنسولی بازی بدانید؛ به‌دلیل وجود مولفه‌هایی همچون شکل‌گیری یک تجربه‌ی دونفره‌ی آنلاین در دنیای جهان باز و پرجزئیات Gotham Knights، کم کردن وضوح تصویر برای بالا بردن نرخ فریم به‌این سادگی‌ها نیست. به‌همین دلیل، نسخه‌ی کنسولی بازی گاتهام نایتس بدون وجود حالت‌های Performance و Quality با نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد».

بخوانید  سازنده Bulletstorm ناشر بازی بعدی خود را از دست داد

به‌تازگی و در جریان اخبار بازی، با استناد به‌اعلامیه‌ی تهیه‌کننده اجرایی بازی Gotham Knights در انجمن گفت‌وگو این اثر در نرم‌افزار Discord، مشخص شد که نسخه‌های کنسولی بازی مورد بحث با نرخ ۳۰ فریم (قفل شده) و با وضوح 4K اجرا می‌شوند. این درحالی است که نسخه‌ی کنسولی Gotham Knights تنظیماتی مثل انتخاب مابین حالت‌های اجرایی Performance و Quality را در اختیار بازیکنان قرار نخواهد داد.