اتحادیه اروپا در خطر هشدار دادن به مایکروسافت در مورد تصاحب اکتیویژن بلیزارد است

مایکروسافت احتمالاً در هفته‌های آتی اخطار ضد انحصار را از کمیسیون اروپا در مورد برنامه خرید اکتیویژن بلیزارد دریافت خواهد کرد.

در همین حال، مایکروسافت اخیراً این بیانیه را منتشر کرد: “ما به همکاری با کمیسیون اروپا برای رفع هرگونه نگرانی در بازار ادامه می دهیم. “هدف ما ارائه بازی های بیشتر به افراد بیشتری است و این توافق به این هدف کمک می کند.” در همین حال، رقابت و بازارهای بریتانیا مقامات اخیراً تحقیقات خود را در مورد این معامله تمدید کرده اند و قبلاً نگرانی هایی را در مورد تضعیف رقابت در صنعت قمار در صورت تحقق توافق مطرح کرده اند.

نوامبر گذشته، کمیسیون اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد تصاحب اکتیویژن بلیزارد آغاز کرد. اکنون رویترز گزارش می دهد که مایکروسافت احتمالاً یک هشدار ضد تراست از کمیسیون اروپا در مورد خرید پیشنهادی Activision Blizzard دریافت خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها، کمیسیون در حال تهیه بیانیه‌ای اعتراضی برای ابراز نگرانی در مورد تأثیر خرید است و 11 آوریل 2023 (22 آوریل 1402) را به عنوان آخرین مهلت تصمیم خود تعیین کرده است.

رگولاتورها در سراسر جهان به بررسی خرید پیشنهادی مایکروسافت از Activision Blizzard به مبلغ 69 میلیارد دلار ادامه می دهند و برخی شکایات و هشدارها باعث ایجاد مشکلاتی در این روند شده است. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده اخیراً یک شکایت ضد تراست در تلاش برای جلوگیری از این معامله تنظیم کرده است و به نظر می رسد اتحادیه اروپا نیز به زودی از این روند پیروی خواهد کرد.

بخوانید  بهترین فیلم های مرلین مونرو | ۲۵ اثر درام + امتیاز IMDB

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.