اتاق فرار، اسکیپ روم باغ کتاب

اتاق فرار عمارت تسخیر شده با ژانر دلهره‌آور، ترسناک، معمایی در پاییز ۱۳۹۸ طراحی شده و لوکیشن آن بخشی از یک عمارت قدیمی است. این بازی با درصد سختی ۸۵ درصد و درصد ترس و هیجان ۶۰ درصد، برای افراد حرفه‌ای مناسب است. درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است. در ادامه شما را با بازی‌های مختلف مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب آشنا خواهیم کرد.

رزرو اتاق فرار تهران

لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید. در سال 1938، به دستور NKVD [بنیانگذار KGB و FSB] یک مرکز بازداشت مخفی در صومعه قدیمی سنت کاترین در… «یک قدم بعد از خبرها» را علاوه بر محتوای متنی سایت، در قالب ویدئو، پادکست و روزنامه pdf که به صورت روزانه در همین سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد، با ما تجربه کنید.

  • در این اتاق فرار، قرار است تا آخرین نفس برای یک هدف خیلی بزرگ بجنگید؛ پس با آمادگی کامل به اتاق جنگ بروید.
  • اتاق فرار شب سیزدهم یک بازی ویژه با سبک ترسناک و وهم‌آلود است که ۷۵ درصد درجه سختی دارد و در مهرماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.
  • در این بازی، به ترس تمامی بازیکنان با دقت و جزئیات کامل فکر شده است.
  • به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد.
  • این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعال در تهران و یک بازی در ایلام دارد.

ما در اکوکلاب برای دوستانی که به سناریوهای ترسناک علاقه مند هستند، اتاق فرار ناشناخته را آماده کرده ایم. داستان این سناریو درباره زنی به نام خانم اسمورل است که در اواسط جنگ جهانی دوم به همراه دو فرزند خود، به روستایی در اسکاتلند فرار می کند. آن ها شب را در کلبه ای جنگلی به سر برده و صبح با بیدار شدن در آن مکان ناشناخته، از شدت غریب و عجیب بودن آن کلبه وحشت می کنند اما چاره ای جز ماندن در آن جا ندارند.

جک قاتل به عنوان قاتل مشهور سریالی لندن، به شیوه ای عجیب دست به سلاخی کردن زنان و مردان کرده است. شما و دوستان تان به عنوان کارآگاهان این پرونده جنایی هولناک، به محل جنایت ها می روید تا پرده از راز این قتل های فجیع بردارید. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان

اتاق فرار هکر از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک ماجراجویی و بیوگرافی و درجه سختی ۹۰ درصد است. قفل به‌معنای کلاسیک در این بازی وجود ندارد و سعی شده است از تکنولوژی به شکلی متفاوت در بازی استفاده شود. اگر دوست دارید از جنبه سناریویی با بازی بیشتر ارتباط برقرار کنید، پیش از بازی راجع به سایت سیلک‌رود و شخصیت راس البریکت مطالعه کنید. اتاق فرار هکر در تیرماه ۱۳۹۸ در تهران و توسط تیم اسکیپ روم با همکاری شرکت اپار طراحی و اجرا شده است. اتاق فرار سرقت از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک کارآگاهی و هیجانی و درجه سختی ۷۰ درصد است.

  • برای جلوگیری از آسیب دیدن آنها، ترجیحا در طول بازی به سراغ این وسایل نروید.
  • شایعه شده است که در بخش فرهنگ یونان باستان، الماسی اسطوره‌ای قرار دارد که اسکندر آن را به هلن داده است و شما تنها یک ساعت فرصت دارید تا آن را بدزدید.
  • به همین خاطر داشتن کفش‌های راحتی و پوشیدن لباس‌های باز و راحت یک ضرورت محسوب می‌شود.

وقتی با یه کتابخونه مواجه میشید قرار نیست کل کتاب هارو بردارید و صفحه به صفحه چک کنید. این واضحه که نباید کاری به دوربین ها، پریزهای برق یا دیوار اتاق داشته باشید. اینطوری خیال همه جمعه که به اندازۀ کافی داره به همه ی پازلای حل نشده توجه میشه. در ضمن اگه نیاز به راهنمایی داشتید عذاب وجدان نمی گیرید که این معما رو با تقسیم کار میشد حل کرد.

درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است. در این بازی شما وارد یک سناریوی کامل با دکوری خیره‌کننده می‌شوید. هدف شما نیز کشف راز خانواده‌ فتحی برای برزو اختیاری، یکی از معروف‌ترین خبرنگاران ایران است.

به همین دلیل به بررسی بهترین و مهمترین مزایای آن خواهیم پرداخت. شایعه شده بود که همه اعضای خانواده کشته شده‌اند؛ اما همچنان به‌هنگام شب صدای ناله و جیغ زنی از خانه شنیده می‌شود. در این خانه شما با معماهایی روبه‌رو می‌شوید که برای نجات آن زن و خارج‌شدن از خانه باید حل کنید. اتاق فرار اسکیپ لند یک بازی لذت‌بخش، دلهره‌آور و مهیج را تقدیمتان می‌کند. در این بازی شما پیشگویی آینده را در برابر چشمان خود مشاهده می‌کنید که البته همیشگی نیست. گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم

گروه «تایم فور فان»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند. برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرها صفحه اینستاگرام کیش تخفیف را از طریق این لینک دنبال کنید. شما میتوانید همراه با اعضای خانواده، دوستان یا همکارانتان در بازی ها شرکت کنید.

ايجاد محيطي سالم و خلاقانه براي سرگرمي و همكاري و همفكري ميان افراد از اهداف اين مجموعه ميباشد. در حال حاضر اين مجموعه در دو شعبه استان اصفهان مشغول به فعاليت است. مبلغ رزرو 2 نفر به صورت آنلاین به عنوان بیعانه دریافت می شود و مابقی هزینه به ازای تعداد شرکت کنندگان بازی، حضوری دریافت می شود. کیش تخفیف با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با مراکز گردشگری، همچنین کاهش میزان هزینه ها به دلیل عدم استفاده از روش های سنتی فروش و بازاریابی توانسته قیمت های منصفانه تری برای خدمات گردشگری و تفریحات کیش ارائه کند. شما می توانید بدون ثبت نام از سایت کیش تخفیف خرید کنید اما در صورت ایجاد حساب کاربری، با هر خرید مبلغی به عنوان پاداش به کیف پول مجازی شما افزوده می شود که می توانید برای خرید بازی های کیش استفاده کنید. اتاق فرار شوم اولین تجربه همکاری این دو مجموعه تحت یک برند مشترک میباشد.

مجموعه اتاق فرار فکرکده

اتاق‌ فرار سبک نوینی از بازی های فکری و هیجانی هستند که در این سال‌ها به شدت رو افزایش هستند. معمولا در بازی‌های اتاق فرار در یک اتاق قرار می‌گیرد و باید با بررسی شواهد و مدارک و یا حل کردن معماها و رازها مسیر خروج را پیدا کنید. در این اتاق‌ها وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است. اتاق فرارهای آنلاین مجموعه اسکیپ روم شامل معماهای جذاب، قفل‌های مختلف و چالش‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند که ذهن گروه شما را درگیر خواهد کرد.

اتاق فرار ماجراجویی

در این اتاق فرار، قرار است تا آخرین نفس برای یک هدف خیلی بزرگ بجنگید؛ پس با آمادگی کامل به اتاق جنگ بروید. در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. با وجود اینکه اتاق‌ فرارها فضا و سبک‌های بسیار متنوعی دارند، قوانین آن‌ها تا حدود زیادی شبیه به یکدیگر است.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم

شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد. سناریو این بازی این گونه است که شما وارد یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها برای سرقت می‌شوید. ازآنجایی‌که این بانک سیستم‌های امنیتی بسیار قوی‌ای دارد، به‌محض ورود شما آژیر خطر فعال می‌شود و شما در همان ابتدای بازی فقط ۱۵ دقیقه وقت دارید تا آن را غیرفعال کنید. بانک ۱۵ شمش طلا، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو دارد که ۴۵ دقیقه فرصت دارید، آن‌ها را پیدا کنید و از اتاق خارج شوید. برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند.

اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید.

  • مجموعه ای که برای اولین بار در ایران اتاق فرار را با بازی نجات شهر معرفی کرد.
  • به همین دلیل اگر کمی به جای نویسنده داستان فکر کنید، می‌توانید سریع‌تر به پایان اتاق فرار نزدیک شوید.
  • نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند.
  • شما باید چالش‌هایی را که با آن مواجه می‌شوید بگذرانید و معماها را حل کنید.
بخوانید  پابجی موبایل اصل نسخه 2 0 + دیتا؛ Pubg Mobile، شاهکار بتل‌رویال کافه بازار | 1gamer

مهم‌ترین ژانرهای اتاق فرار، ترسناک، جنایی، دلهره آور و کاراگاهی است. تفاوت این ژانرها در سناریو، اتمسفر، شیوه تعامل و موسیقی و صحنه برمی‌گردد. بازی اتاق فرار به شما کمک می‌کند که برای مدتی کوتاه، از دنیای واقعی، یکنواختی و کسل کنندگی آن جدا شوید. حضور در یک دنیای کاملا متفاوت و غیرواقعی به همراه دوستانتان باعث می‌شود خاطره‌ای شیرین و به یاد ماندنی برایتان باقی بماند.

  • اتاق فرار اسکیپ روم کیشاتاق معما یکی از تفریحات کیش است که شما می توانید با همراهان خود این تجربه مهیج را انجام بدهید.
  • اتاق فرار (نفوذ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است.
  • شما و دوستان تان به عنوان کارآگاهان این پرونده جنایی هولناک، به محل جنایت ها می روید تا پرده از راز این قتل های فجیع بردارید.
  • اتاق فرار (رستگاری بیولوژیکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سعادت آباد واقع شده است.
  • انتخاب و رزرو اتاق فرار کرج به دلیل وجود گزینه های زیادی که در این شهر وجود دارد، کمی سخت به نظر می رسد.

در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند. فعالین بخش آموزش کشورهای شرقی را می توان طراحان اولیه این بازی نامید، این بازی با نقش پردازی از دنیای واقعی و الهامی از بازی های کامپیوتری طراحی شده است. اولین اتاق‌فرار در سال های نه چندان دور یعنی سال ۲۰۰۶ در کشور ژاپن توسط شرکت اسکراپ، با یک اتاق فرار به ظرفیت ۶ نفر طراحی و افتتاح گردید. این مجموعه ۷ اتاق فرار با درجه سختی و رده سنی متفاوت دارد که در ادامه سه تا از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با رفتن به هرکدام از این اتاق‌ها ۶۰ دقیقه وقت به شما داده می‌شود که معماها را حل کنید و خارج شوید.

این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. اتاق فرار نجات شهر از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک کارآگاهی و هیجانی و درجه سختی ۷۵ درصد است. این بازی اولین اتاق فرار ایران است که در عمارت تاریخی دبیرالملک در خردادماه ۱۳۹۵ طراحی و اجرا شده است. برخلاف اتاق‌های فرار دیگر، فضای بازی شما در عمارتی با بیش از ۲۰۰ سال قدمت تاریخی قرار دارد که ثبت میراث ملی نیز شده است. دکور و فضاسازی متفاوت این بازی و اتفاقات هیجان‌انگیزی که در حین بازی می‌افتد، این اتاق فرار را از دیگر اتاق‌های فرار موجود متمایز می‌کند. اگر شما نیز عاشق اتاق فرار ترسناک در تهران هستید، باید حتما سری به اسکیپ رومیست بزنید.

اتاق فرار سالازار (salazar)

یادتون نره اسکیپ روم یه فضا واسه سرگرمیه و اصلا نباید باعث کدورت بین شما و دوستاتون بشه. درسته که هدف فرار کردن از اتاقه، اما هدفِ خیلی خیلی اصلی تر، خوش گذروندن با خانواده یا دوستاتونه. اتاق فراردر بازی‌های کلبه وحشت و سبک روانی، معمولا دست و پای شما را می‌بندند. به همین دلیل اگر فوبیای بسته شدن دست و پا را دارید، به هیچ وجه در این بازی شرکت نکنید. آن‌چه این‌روزها به نام اتاق فرار یا اسکیپ روم (‏Escape Room‏) شناخته می‌شود، ریشه در ایده ‏‏«تاکائو کاتو» ژاپنی دارد؛ فردی 30 ساله که درسال 2007 برای نخستین بار بازی تازه‌ای را پایه‌ریزی ‏کرد.

مراحل طراحی، ساخت و راه اندازی اتاق فرار[ویرایش]

زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست. افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم.

  • «شهروند آنلاین» رسانه برخط مجموعه رسانه‌ای شهروند است که با تولیدات متنوع این برند قدیمی همراه شماست.
  • اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.
  • برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید.
  • ‏‏«اتاق فرار» البته نسبت به سال‌های اولیه جان‌گرفتنش توسعه پیدا کرده و این روزها متناسب با ‏هرسلیقه‌ای می‌توان نمونه‌ای از این بازی را یافت.

این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است. در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد. اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. وقتی صحبت از تفریح با دوستانمان می‌شود، گزینه‌های روی میز زیادی وجود دارد. از ورزش‌های دسته‌جمعی مثل بسکتبال و والیبال و شنا گرفته تا کافه و رستوران و باغ.

برای رزرو بلیط این اتاق فرار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کرده یا با تلفن نوشته‌شده تماس بگیرید. ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو اتاق فرار اوراکل با شماره زیر تماس بگیرید. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد.

اتاق فرار، اسکیپ روم باغ کتاب

این هیجان انگیز ذهن شما را با یک داستان ترسناک فراموش نشدنی مملو از رمز و رازها و تله های شیطانی همراه خواهد کرد. انیمیشن زنده و جلوه های صوتی وهم آور فضای وحشت واقعی را ایجاد می کند. معماهای دشوار و معماهای پیچیده باعث می شود که مغز شما با تمام ظرفیت کار کند. برای اینکه بتوانید دقایقی را در خانه ای متروکه با ارواح سرگردان سپری کنید، بازی اتاق فرار Haunted Manor 2 که در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد.

شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران

در نتیجه در زمان انتخای اتاق فرار پیشنهاد می شود که به سناریو بازی توجه کنید و در صورتی که دوست دارید وارد همچنین فضایی بشود آن اتاق فرار را رزرو کنید. بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند. در این بازی ابزارهای حل معما و راهنماهایی در گوشه و کنار فضا پنهان شده است، و یکی از وظایف بازیکان این است که آن ابزار و راهنماهای پنهان را پیدا کنند.

بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند. برای مثال شما در یک کشتی گیر افتاده‌‌اید که در حال غرق شدن است و همزمان با گذشت زمان، آب بیشتری سطح را فرا می‌گیرد یا در مثالی دیگر شما در یک سلول زندانی شده‌اید و پیش از محاکمه باید از آنجا فرار کنید. این مجموعه از امکاناتی همانند پارکینگ مناسب در نزدیکی آن برخوردار است. داستان بازی در اتاق فرار وست روم به‌ این صورت است که در سال ۱۹۸۵ دیمیتری دیویدوف، دکتر روان‌شناسی که در شهر مسکو زندگی می‌کرد، تمام زندگی و خانواده خود را در یک شرط‌بندی از دست داد. پس از یک سال، با کمک دوستش و امکاناتی که در اختیارش گذاشته شد بازی مافیا را ابداع کرد و در همان‌جا تصمیم گرفت که ‌ایونت‌های مافیا را برگزار کند.

اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد. اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. آنچه مجموعه اسکیپ کیوب به‌دنبال آن است، تجربه‌ای هرچه بهتر و شاداب‌تر شما از اتاق فرارهای موجود در تهران و ایران است و تا حد بسیار زیادی به این شعار خود عمل کرده است. داستان بازی به قتل یک تاجر اصفهانی با نام داریوش راستگو مربوط است که تیم شما باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرد تا در ۶۰ دقیقه بتوانید قاتل را پیدا کند.

بخوانید  خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل آنی در سایت معتبر 1000جم | 1gamer

اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید. دکور این اتاق فرار توسط بهترین دکوراتور های سینمایی اجرا شده است.

معمایی – غیر ترسناک

اتاق فرار (ویدو) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانسر واقع شده است. اتاق فرار (وحشت قبر) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله میرداماد واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است.

معماها و چالش های شما در اتاق فرار حتی الامکان به محتوای همان بازی اتاق فرار شما مربوط خواهند بود و علاوه بر آن تلاش می شود تا علاوه بر سرگرمی برای شما و دوستانتان ، بیش از بیست مهارت شما هم در طول معماها در اتاق فرار سنجیده شود. اتاق فرار یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل ها و معماها را حل می کنند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ هایی که داخل اتاق پنهان شده اند، با هم تلاش می کنند. اتاق های فرار از بازی های ویدئویی «فرار از اتاق» الهام گرفته شده است. اتاق فرار یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان مجموعه ای از پازل ها و معماها را با استفاده از سرنخ ها، راهنمایی ها و استراتژی حل می کنند تا به اهداف دست یابند.

مجموعه تونل اسکیپ

جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی تجربه می کنید. اما به دلیل تغییرات اساسی ای که در زندگی تک تک ما به خاطر کوید 19 به وجود آمده است، همه چیز، حتی بازی‌ها نیز به سمت آنلاین شدن رفتند. از این رو متخصصان این صنعت تصمیم گرفتند، تا با طراحی و ساخت اتاق فرار آنلاین، شرایطی فراهم کنند تا این بازی نیز به صورت اینترنتی قابل انجام باشد. نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند. تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است.

خلاصه داستان به‌ این صورت است که شما ناگهان به خانه‌ای متروک وارد شده و با بخش تاریک خانه مواجه می‌شوید. شما باید چالش‌هایی را که با آن مواجه می‌شوید بگذرانید و معماها را حل کنید. این مجموعه امکانات مطلوبی دارد، از جمله جای پارک، سالن انتظار، امکان برگزاری جشن تولد و دستکش و الکل. برای افرادی که به حل معماهای مختلف علاقه دارند، اتاق فرار بارکد گزینه‌‌ای ایدئال محسوب می‌شود. شما در اسکیپ روم بارکد درگیر سناریویی هیجان‌انگیز می‌شوید که در آن، تمام تمرکزتان بر بیرون‌رفتن است.

در این اتاق فرار زمان در سال ۱۸۷۳ متوقف شده است؛ سالی که ژول ورن رمان «دور دنیا در هشتاد روز» را نوشت. شما در این اتاق فرار در اتاق قهرمان داستان، «فیلیس فگ» هستید و باید چمدان او را با آنچه که وی به آن نیاز دارد پر کنید تا قهرمان بتواند سفر خود را آغاز کند. رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند.

دکتر استیون در خانه خود نیست؛ اما برای شما سرنخ‌هایی را باقی گذاشته است تا به کمک آن‌ها بتوانید برخی از اتفاقات ناگوار را جلوگیری کنید. حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را حل کنید. اتاق فرار اسکیپ لند یک بازی لذت‌بخش، دلهره‌آور و مهیج را تقدیمتان می‌کند. در این بازی شما پیشگویی آینده را در برابر چشمان خود مشاهده می‌کنید که البته همیشگی نیست. گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند. داستان بازی در اتاق فرار وست روم به‌ این صورت است که در سال ۱۹۸۵ دیمیتری دیویدوف، دکتر روان‌شناسی که در شهر مسکو زندگی می‌کرد، تمام زندگی و خانواده خود را در یک شرط‌بندی از دست داد.

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران

در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … اتاق فرار ارهبه هر حال در هر سناریویی که قرار بگیرید، باید سرنخ ها را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید. این کار را باید مرحله به مرحله ادامه دهید تا معمای پایانی را حل کنید. جالبی اتاق فرار در این است که شما در کنار این حس‌ها باید منطقی تصمیم بگیرید. شاید در ابتدا خیلی حس ترس را تجربه نکنید و بگویید این یک بازی است، اما هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات‌آی‌آر

در صورتی که مجموعه اتاق فرار دارای سیستم رزرو انلاین اتاق فرار نباشد میتوانید از طریق سیستم رزرو اتاق فرار اسکیپ مگ به صورت انلاین بازی خود را رزرو کنید. اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن. در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … شهر تهران فط پایتخت کشور نیست؛ بلکه مرکز سرگرمی و تفریحات هم هست و به همین دلیل تعداد اتاق فرارهای این شهر بسیار زیاد است. این مسئله باعث شده که هنگام رزرو اتاق فرار تهران بتوانید اسکیپ رومی انتخاب کنید که فاصله بسیار کمی با شما داشته باشد تا مشکل ماندن در ترافیک و جای پارک را نداشته باشید.

بهتر است که قبل از تجربه این بازی، طالع نحس را بازی کرده باشید. یکی از نکات جالب این بازی این است که در بدو ورود شما یک آژیر روشن می‌شود و شما تنها ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا آن را خاموش کنید؛ در غیر این صورت پلیس وارد بازی می‌شود و شما را دستگیر می‌کند. در صورت خاموش کردن آژیر، تا سر رسیدن پلیس شما ۴۵ دقیقه بیشتر فرصت خواهید داشت.

اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است. حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند. بدون شک صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب این مجموعه هیجان بازی را برای شما چندین برابر می‌کند. اتاق فرار کیش و مات طبق گفته‌های خود مجموعه به شدت دلهره‌آور است و گفته می‌شود که حداقل باید تجربه ۵ بار اتاق فرار را از قبل داشته باشید.

هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است.

این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند. استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند.

وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد. اتاق فرار وارونگی سخت‌ترین بازی مجموعه بوم اسکیپ با میزان سختی ۸۰ درصد است. اتاق فرار قربانی از بازی‌های سخت و بسیار ترسناک مجموعه وست روم است که به حرفه‌ای‌ها پیشنهاد می‌شود. در این بازی چالشی جدید در اننظار شما است؛ در قربانی هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و هیچ کس از سرنوشت خود خبر ندارد. در این بازی تا زمانی که وارد اتاق نشده‌اید ماموریت خود را نمی‌دانید.

  • اتاق فرار طاعون یک بازی ویژه با سبک ترسناک و هیجان‌انگیز است که ۸۰ درصد درجه سختی دارد و در دی‌ماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.
  • اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند.
  • غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و…
  • طراحی بازی در مجوعه تهرومز هوشمندانه و هیجان انگیز صورت گرفته است؛ و تلاش بر آن بوده تا تمامی احساسات و ذکاوت شما را به چالش بکشاند.
  • ممکن است برای یافتن برخی اطلاعات به جستجو در اینترنت هم نیاز داشته باشید.
بخوانید  چگونه اتاق فرار بازی کنیم؟

اما سوفیا که معتقد بود رابرت دخترشان را به قتل رسانده است، او را کشت و او را نیز کنار دخترش در حیاط خانه دفن کرد. پس از مدتی سوفیا را به دلیل اینکه از دیدن روح همسر و دخترش در خانه سخن گفته بود، در بیمارستان بستری کردند. اما یک تیم تحقیقاتی برای بررسی دقیق‌تر به خانه او اعزام شدند. تا زمانی که امیلی بزرگ‌تر می‌شود و خودش این خواسته را مقابل پدرش مطرح کرد. رابرت از این درخواست دخترش شدیدا ناراحت بود ولی سوفیا همچنان مخالف بود.

ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود. شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند. اگر دوست دارید تا دقایقی را در خانه ای متروکه با مادر بزرگی مرموز و کمی ترسناک سپری کنید، پیشنهاد می کنیم بازی Horror Granny House Adventure را امتحان کنید. این بازی مهیج رایگان بوده و بر روی گوشی های اندرویدی و ios قابل اجرا می باشد.

اما ما به شما قول میدهیم تجربه متفاوتی در اتاق الماس داشته باشید. حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد. قبل از ورود گروه شما، یک گروه با سرپرستی دختر فرمانده به نام سارا وارد ایستگاه شده اند اما این گروه از بین رفته و فقط سارا زنده مانده که از طریق پیجر متصل به پایگاه اصلی در داخل واگن مترو باهاش ارتباط برقرار شده.

برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست. در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید.

در هر مرحله از بازی تصویر یا معمایی به شما نمایش داده میشود و باید آنها را حدس بزنید و حروف یا اعداد را در ورودی رمز در وارد کنید. در عین حال که هیچ کلید یا رمزی در اسکیپ روم قابلیت باز کردن بیش تر از یک قفل را ندارد، برای هیچ قفلی هم دو جواب هم زمان پیدا نخواهید کرد. پس هوش و حواس خود را به کار بیبندازید تا راه فرار را پیدا کنید. قبل از هرچیز باید بدونین که معما در نوع خودش یه بازیه وذاتا با بازیکن همراهی می کنه تا حل بشه. پس اول از همه به دنبال طرح معما باشین نه مساله، بعد هم تلاش کنین تا معمای شما خوب از آب در بیاد.

نکاتی که در مورد اتاق فرار باید بدانید

بطور مثال شرایط سنی و جسمانی از مهمترین شرایط حضور در اتاق فرار می باشد. که در ابتدای بازی یک برگه به شما داده می شود و باید همه این موارد را تایید کنید. خوب ایرادی نداره چون این سرگرمی خیلی جدیده و خیلی‌ها اشنایی خاصی باهاش ندارن ما تومجله اتاق فرارکلی مطلب راجع به این موضوع گزاشتیم. این مطالب میتونن خیلی کمکتون کنن ولی نه به اندازه یک بار بازی کردن.

اسکیپ روم

راه پله هایی که به هیچ جا راه ندارند…درهای مخفی و اتاق های شکنجه. دکتر هنری هاوارد هولمز ملقب به اچ اچ هلمز مالک این هتل برای گرفتن جان ساکنین این هتل حاضر… هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

سال‌هایی که در اون‌ها برای فرستادن پیام‌ها هیچ رسانه‌ای جز نامه یا خط تلفن و تلگراف وجود نداشته. امروز پیام‌هایی از اون سال‌ها به دست شما رسیده که رمزنگاری‌شده هستند و باید رمز این پیام‌ها و هدف ارسال اون‌ها رو پیدا کنید. برای شروع رمزگشایی پیام‌ها باید وارد اتاق فرار شده و این ژانر جذاب و پر چالش رو شروع کنید. اتاق فرار (ناقوس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است. اتاق فرار (فال شیطانی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله بریانک واقع شده است.

مجموعه اتاق فرار آرک

بازیگران یا گردانندگان افرادی درست مثل شما هستند که به سادگی کار خود را انجام میدهند، و اگر ترسیده‌اید، این بدان معنی است که آن‌ها در این کار مهارت دارند! اگر بازیگری در تلاش است که اعضای گروه را جدا کند، بهتر است این کار را انجام دهید. در برخی از اتاق های این هتل گازهای سمی کشنده متصاعد می‌شود تا جان افراد را به گونه‌ای متفاوت بگیرد و در برخی نیز روش‌های سنتی شکنجه تا سر حد مرگ اتفاق می‌افتد. در زیرزمین این هتل مخوف و ترسناک چندین کوره و ظرف‌های اسید برای سوزاندن باقیمانده اجساد و ابزاری برای قطعه قطعه کردن آنها وجود دارد.

اتاق فرار شب پنجه

در خیلی از موارد بخصوص در زمینه ی اطلاعات عمومی ، حتی اگر شما از آن اطلاع نداشته باشید ، در بازی با وجود روش های کمکی متنوع می توانید کماکان به بازی خود ادامه داده و در مسیر بازی پیش بروید. باید دقت داشت در یک اسکیپ روم همواره تلاش می شود مهارت های شما هرچه بیشتر و متنوع تر در عین حفظ سرگرمی به چالش کشیده شود و همچنین حتماً در طرح معماها ، داستان و یا پاسخ سؤالات ، جنبه ی آموزشی اتاق فرار نیز حفظ شود. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل اسکیپ روم کنند.

اتاق فرار شیوع، ناصرالدین شاخ و اتاق ۴۴، سه اتاق فرار آنلاین مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر هستند. بازی شبح بازارچه در شهریورماه ۱۳۹۹ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه!

سوالات متداول درباره حضور در اتاق‌‌های فرار

این دکور شامل وسایل اتاق، موسیقی محیطی و انواع و اقسام وسایل مرموزی است که حس کنجکاوی هر کسی را تحریک می‌کند و داستان را برای ما عمیق‌تر روایت می‌کند. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار برای شماست. شما و گروهتان به عنوان سارقینی حرفه‌ای و سابقه دار وارد یکی از معتبرترین بانک‌های ارزی خاورمیانه می‌شوید؛ این بانک موجودی ۱۵ شمش طلا، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو را در اختیار دارد. شما و گروهتان فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید. در هنگام ورود شما اشتباهی مرتکب می‌شوید و نتیجه آن روشن شدن آژیر بانک است؛ شما از لحظه ورودتان تنها پانزده دقیقه فرصت دارید که آژیر خطر را قطع کنید و به سرقت خود ادامه دهید.

سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم فور فان منتشر شود. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت میکند. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند.

اتاق فرار شب سیزدهم تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران