ابزار کنترل نور RGB داخلی به ویندوز 11 اضافه شده است

در انتظار توضیحات بیشتر، اطلاعات آن به اطلاع شما خواهد رسید. اضافه شدن ابزار کنترل داخلی RGB به ویندوز 11 تلاشی است برای ساده سازی تجربه استفاده از نورپردازی RGB در سیستم های بازی و بی نیاز از نرم افزارهای متنوع و متعدد.

مایکروسافت به زودی کنترل نور داخلی و داخلی RGB را در گیم گیم به تنظیمات ویندوز 11 اضافه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که موفقیت Dynamic Lighting تا حدودی به همکاری سازندگان سخت افزار بستگی دارد. حداقل برای مدتی ممکن است دستگاه هایی وجود داشته باشند که از این ویژگی پشتیبانی نکنند. این گزینه ها کنترل هایی مانند تغییر روشنایی، رنگ نور RGB یا جلوه های مختلف نور را تنظیم می کنند. این گزینه ها برای همه دستگاه هایی که از طریق USB به سیستم متصل می شوند در دسترس خواهد بود. حتی تجهیزاتی مانند عرشه جریان الگاتو.

در حال حاضر چیزی در مورد زمان عرضه این ویژگی به کاربران گفته نشده است. همچنین مشخص نیست که آیا این گزینه ها قادر به کنترل نور RGB مادربردها یا کارت های گرافیک هستند یا خیر. اما از نظر فنی چنین چیزی دور از ذهن نیست. با این حال، این احتمالاً نیازمند توجه بیشتر تیم توسعه سیستم عامل ویندوز است.

اگرچه پست وبلاگ مایکروسافت چندین موضوع را پوشش می دهد، اما جزئیات زیادی در مورد رابط کاربری ابزار جدید مایکروسافت فاش نمی کند. ویژگی جدید ویندوز Dynamic Lighting نام دارد که باید در تنظیمات داخلی ویندوز اضافه شود. قرار است پیش نمایشی از ویژگی Dynamic Lighting در ویدیوی جدید Windows 11 Insider وجود داشته باشد. نشان داده شود کاربران می توانند در این ویدئو نگاهی به استراتژی مایکروسافت و سطح کنترلی که انتظار دارند بیاندازند.

بخوانید  در دسترس بودن تراشه های Meteor Lake برای پلت فرم دسکتاپ

کامپیوتر بازی با نور RGB

Panos Peni، مدیر محصول مایکروسافت برای ویندوز و دستگاه‌ها، به تازگی اعلام کرده است که ویندوز 11 یک سیستم کنترل نور RGB یکپارچه را در دستگاه‌های مجهز به دستگاه تعبیه می‌کند. هدف از این به‌روزرسانی، حل مشکل رایج مدیریت ناسازگار نور RGB در تجهیزات و لوازم جانبی مختلف است که اغلب به نصب چندین نرم‌افزار ناسازگار نیاز دارد.