ابزار کار مورد نیاز یک نصاب دوربین مدار بسته چیست ؟

یکی از وسایل مهمی که باید بهمراه داشته باشید ، لیبل کابل است . طول مناسب ، وزن کم ، پایداری و کیفیت تولید قابل قبول از مهمترین ویژگی هایی است که پیش از تهیه نردبان دوربین مدار بسته باید به آن توجه کنید . به مرور زمان و بر اساس تجربه ی انجام پروژه های مختلف، لیست کاملی از تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین مدار بسته را در جعبه ابزار خود خواهید داشت. البته در برخی پروژه های خاص ، ابزار های دیگری نیز می تواند به این لیست اضافه شود که در قسمت های بعدی از آنها بیشتر خواهیم گفت . تعداد زیاد کابل ها در اتاق DVR یا NVR کلافه کننده است. فایل های آپگرید دوربین ، دستگاه NVR ، DVR و … از دیگر ویژگی های یک پیچ گوشتی شارژی مناسب است . لذا نیاز به یک دریل خوب خواهید داشت. وظیفه دریل سوراخکاری است .

در صورتیی که سوکت شبکه به درستی زده نشود ، تصویر دوربین دچار قطعی مکرر شده و باعث کلافه شدن نصاب و مشتری در طول دوره گارانتی نصب دوربین مداربسته در خانه می شود . آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته اگرچه امری ضروری است اما یک نصاب خوب نیاز به تجهیزات کامل دارد تا بتواند ، نصب سیستم مدار بسته را به خوبی و درستی انجام دهد. یک جعبه ابزار کامل بهمراه داشته باشید ، آچار های مختلف ، انبر دستی ، انواع پیچ و رولپلاک ، واشر ، بست کمربندی ، بست فلزی ، چسب برق ، چسب دو طرفه و هر وسیله دیگری که فکر می کنید به آن نیاز پیدا می کنید را در جعبه ابزار خود داشته باشید . بدیهی است که هر چه تجهیزات یک نصاب ، کامل تر باشد، کیفیت نصب بالاتری را شاهد خواهیم بود. گاهی اوقات نیاز به سوراخکاری دیوار ها جهت عبور کابل از بک دیوار یا یک طبقه به طبقه ی دیگر هستید.

بخوانید  Call of Duty Mobile 1 0.37 بازی اکشن بتل رویال ندای وظیفه: موبایل! | 1gamer
متر دیجیتاب یک ابزار دیجیتال برای اندازه گیری قسمت های مختلف است. معمولا یک متر دیجیتال ۵۰ متری برای شروع حرفه نصب دوربین مدار بسته مناسب است. پوشیدن لباس کار دوربین ، نشانی از میزان حرفه ای بودن یک نصاب نسبت به نصاب معمولی است . یک نردبان خوب می تواند سرعت کار شما را به عنوان تکنسین حرفه ای نصب دوربین مدار بسته ، چند برابر کند . در صورتی که دو طرف کابل ها لیبل مناسب زده شده و نصب استاندارد انجام شود، علاوه بر افزایش زیبایی کار و رضایت مشتری ، سرعت عیب یابی و منظم کردن کابل ها در محل ضبط یا محل قرار گرفتن سوئیچ بیشتر خواهد شد. پوشیدن لباس کار مناسب علاوه بر حفظ نظم و تمیزکاری ، میزان رضایت مندی مشتری را از نصب دوربین افزایش می دهد. باز کردن و بستن فوری هر پیچی در هر مکانی ، زیبایی کار و عدم نیاز به سیم برق که معمولا سرعت کار را کم می کند از مهمترین ویژگی های یک پیچ گوشتی شارژی خوب است . ابزار کار مورد نیاز یک نصاب دوربین مدار بسته چیست ؟ یک آچار شبکه با کیفیت بهمراه داشته باشید. پس یک بار برای همیشه با رعایت اصول استاندارد با استفاده از آچار شبکه ، کابل ها را سوکت بزنید.

هنگام کابل کشی ، داکت کشی ، لوله کشی ، نصب رک دیواری و هر دستگاه دیگری که در دید باشد باید از تراز دستی یا لیزری استفاده کنید. یک تکنسین جهت تنظیم در کنار دوربین و تکنسین دیگر در کنار دستگاه NVR یا DVR تصویر را مشاهده می کند تا موقعیت ، میدان دید و زاویه دید دوربین دقیقا طبق خواسته مشتری تنظیم شود . تنظیم زاویه دید و جهت دوربین مدار بسته امری مهم و زمان بر است . را در این فلش نگهدارید و پیش از تنظیم هر دوربین و دستگاه ضبط مدار بسته ای ، نرم افزار آن را بروز رسانی نمایید . همیشه یک فلش USB بهمراه داشته باشید که در آن نرم افزار های مرتبط با نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته وجود داشته باشد. هنگام راه اندازی یک سامانه مدار بسته تحت شبکه ، باید دوطرف کابل سوکت زده شود . طول ، ارتفاع ، عرض هر فضایی که نیاز به کابل کشی ، داکت کشی ، لوله کشی ، نصب دوربین ، حفر کانال و هر چیزی که برای نصب دوربین مدار بسته باید به آن توجه کنید را می توانید با استفاده از متر دیجیتال حساب کنید .

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer