آپدیت Cult of the Lamb دشمنان را مرتب می کند و مبارزه را سخت تر می کند



Devolver Digital جزئیات جدیدی در مورد به‌روزرسانی رایگان آتی Cult of the Lamb با عنوان Relics of the Old Faith فاش کرده است. کارهای نهایی در حال انجام است و به زودی تاریخ انتشار آن اعلام خواهد شد.

در آپدیت جدید، دشمنان و باس های جدیدی در پس از بازی اضافه خواهند شد. علاوه بر این، بسیاری از مکانیک‌های جنگی جدید اضافه شده‌اند تا به بازی عمق و چالش بیشتری بدهند. به این ترتیب، هر رئیس با الگوهای حمله جدید اصلاح شده است. همچنین چهار ساختار جدید وجود دارد که بازیکنان می توانند در پایگاه خود بسازند، از جمله آشپزخانه، سرداب، پناهگاه مشترک و مزرعه سازمان یافته.

Cult of the Lamb چند به روز رسانی دریافت کرد، مانند رویداد هالووین جشنواره ماه خونی با زمان محدود در ماه اکتبر. طرفداران بازی می توانند مجسمه Youtooz از شخصیت اصلی را پیش خرید کنند و باید در ماه جولای ارسال کنند. این بازی همچنین نامزد بهترین بازی، بهترین طراحی بازی و بهترین اموال اورجینال در لیست جوایز BAFTA Games 2023 شد.

در نقد GameSpot’s Cult of the Lamb، گفتیم: “Cult of the Lamb بهترین بخش‌های یک بازی سرکش را با تمام جذابیت‌های یک بازی شبیه‌سازی بی‌درنگ در یک مراسم خنده‌دار لذت‌بخش که نمی‌خواهید از دست بدهید، ادغام می‌کند.”

بخوانید  چندین بازی جدید از دنیای Halo در دست توسعه هستند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.