آپدیت جدید فروشگاه استیم با محوریت دسته‌بندی‌های شخصی‌سازی‌شده

نظر شما کاربران یک گیمر در مورد به‌روزرسانی جدید فروشگاه استیم چیست؟



منبع حال تمامی تگ‌ها، سبک‌ها، تم‌ها و دسته‌بندی‌ها هاب‌های مخصوص به خود را دارند و هر هاب باتوجه‌به تاریخچه بازی کردن کاربر، فهرست علاقه‌مندی‌ها، دوست‌های او و توسعه‌دهندگانی که دنبال‌ کرده است، شخصی‌سازی می‌شود. همچنین مشخص شده که هر هاب به زیر‌دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود. برای مثال هاب نقش آفرینی خود به هاب‌های جداگانه‌‌ی نقش آفرینی شرقی، اکشن نقش آفرینی، نقش آفرینی ماجراجویی و موارد مشابه تقسیم‌بندی می‌شود.

ولو آپدیت تازه‌ای را برای فروشگاه استیم منتشر کرد و در جریان آن شاهد اضافه شدن هاب‌هایی با محوریت تگ، دسته‌بندی‌ها و سبک‌های مختلف هستیم که برای هر بازیکن شخصی‌سازی می‌شود.

در فروشگاه استیم، بازیکنان می‌توانند بازی‌ها را باتوجه‌به سبک، تگ‌ها و موارد مشابه‌ دسته‌بندی کنند تا موفق به یافتن محصول مورد نظر خود شوند. این در حالی است که به‌تازگی آپدیتی برای فروشگاه استیم منتشر شد و در جریان آن شاهد تعییراتی روی نحوه کارکرد تگ‌ها، دسته‌بندی ها و سبک‌ها هستیم.

دراین‌میان اشاره کنم که در هاب‌ها جزئیاتی با محوریت دلیل نمایش بازی‌ها برای کاربر مورد نظر نشان داده می‌شود. این جزئیات شامل مواردی مثل سبک، خریدارهای بازی مورد نظر و میزان محبوب بودن محصول است. درانتها مشخص شده که استیم بازی‌های جدید را باتوجه‌به آخرین بازی‌هایی که کاربرها تجربه کرده‌اند، به‌ آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

بخوانید  بازیگر Shameless به جرد لتو در Tron 3 پیوست