آپدیت برای رفع مشکل Light برای نسخه پلی استیشن 5 Remake Resident Evil 4 منتشر شد

کپکام اعلام کرده است که در تلاش است تا مشکل نور سوسو زدن Resident Evil 4 Remake را در پلی استیشن 5 برطرف کند.

مقاله مرتبط:

در همان زمان، Capcom اعلام کرد که توسعه دهندگان در حال کار بر روی ارائه یک Hotfix برای حل این مشکل هستند و فعلاً دستورالعمل هایی را برای حل این مشکل به بازیکنان ارائه می دهند. به بازیکنان PS5 Resident Evil Remake 4 توصیه می شود تنظیمات Depth of Field را در قسمت Display خاموش کنید و تنظیمات Motion Blur را در بخش Camera روشن کنید. هنوز مشخص نیست که آپدیت رفع مشکل اعلام شده چه زمانی منتشر می شود و فعلاً بهتر است این راه حل موقت را اعمال کنید.

از آنجایی که نسخه پلی استیشن 5 بازی Resident Evil 4 Remake با مشکلات گرافیکی مواجه است که باعث شده بود شاهد مشکل نور سوسو زدن در این نسخه از بازی باشیم، کپکام اعلام کرد که در حال کار بر روی راه حلی برای رفع این مشکل هستند. کپکام، ناشر و توسعه‌دهنده بازی Resident Evil 4 Remake، اعلام کرده است که این مشکل نور بازی تنها با ترکیب خاصی از تنظیمات رخ می‌دهد.

بازی Resident Evil 4 Remake به تازگی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است | Xbox Series S و رایانه های شخصی عرضه شدند. علاوه بر این، نسخه PC بازی توانسته بزرگترین عرضه این سری را بر روی پلتفرم استیم رقم بزند.