آواتار: راه آب اولین واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی عبارتند از: «بسیار برتر»، «نفس‌گیر»

جیک همیلتون، در عین حال، گفت که The Way of Water نسبت به فیلم اول از نظر بصری، داستان سرایی و اجرا پیشرفت بزرگی دارد. همیلتون گفت: “عاقبت فک من را در تمام مدت روی زمین گذاشت.” “جیمز کامرون خدای دنباله هاست.”

جیمز کامرون بار دیگر به سازندگان فیلم نشان می دهد که چگونه این کار انجام شده است. هزار بار گفتم هیچوقت بهش شک نکن آواتار: راه آب نحوه ساخت فیلم های پرفروش حماسی است. احساسی، احشایی و به بزرگی فیلم ها. @officialavatar

—جاش هورویتز (@joshuahorowitz) 6 دسامبر 2022

آواتار: راه آب، دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار آواتار سال 2009 بود، سه‌شنبه شب در لندن به نمایش درآمد. اگرچه برای خواندن بررسی های رسمی باید کمی بیشتر صبر کنیم، اما حاضران واکنش های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و پاسخ اولیه بسیار مثبت بود.

بخوانید  افزایش سرعت اینترنت با چند ترفند منحصر به فرد

جاش هوروویتز از MTV News گفت جیمز کامرون نویسنده و کارگردان “یک بار دیگر به فیلمسازان نشان می دهد که چگونه این کار انجام شده است”. او ادامه داد که این دنباله «احساسی، احشایی و به اندازه فیلم‌ها» است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



آواتار: آبراه: بله، هرگز با جیمز کامرون شرط بندی نکنید. من سعی می‌کنم از هذل‌گویی چشم پوشی کنم، اما از نظر فنی و بصری هرگز چنین چیزی ندیده‌ام. طاقت فرسا است. شاید خیلی طاقت فرسا. گاهی اوقات من به دلیل تماشای یک ماهی پاندورا نقاط طرح را از دست می دادم

— مایک رایان (@mikeryan) 6 دسامبر 2022

مایک رایان از Uproxx می‌گوید The Way of Water بسیار زیاد است، به طوری که تماشای فیلم ممکن است حواس برخی از بینندگان را پرت کند. رایان می‌گوید: «گاهی اوقات به دلیل تماشای ماهی پاندورا، نقاط طرح را از دست می‌دادم.

“من ایمان داشتم که جیمز کامرون با جلوه‌ها سطح را بالاتر می‌برد، اما این تصاویر خیره‌کننده هستند. تصاویر خیره‌کننده یکی پس از دیگری. اما چیزی که بیشتر از همه می‌کاوشم این است که چگونه مهارت فنی همیشه در خدمت شخصیت و جهان‌سازی است.” نمیرف گفت.