آموزش انجام احراز هویت بایننس در کوتاه ترین زمان ممکن با آریاپی

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

یکی از موانع پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال و رشد حداکثری دنیای ارزهای دیجیتال، نگرش منفی و حساسیت موسسات مالی متمرکز و دولت ها نسبت به تراکنش های ارزهای دیجیتال است.

یکی از بهترین مجموعه های فعال در زمینه تایید صرافی ارز دیجیتال آریاپی نام دارد. در واقع با ارائه خدماتی مانند افتتاح و تأیید حساب در بسترهای پرداخت بین المللی مانند پی پال، فروش شماره IP ثابت و مجازی بیش از 200 کشور جهان، جمع آوری درآمدهای دلاری و بسیاری از خدمات دیگر، تلاش کرده است تا بر آثار محدودیت های ناشی از تحریم های بین المللی علیه کاربران ساکن در ایران غلبه کند و سابقه درخشان آن نیز نشان دهنده این واقعیت است که تا حد زیادی در رسیدن به این هدف موفق بوده است.

به طور کلی، روند تأیید حساب کاربری صرافی بایننس چندان پیچیده نیست و برای چنین کاری فقط باید فرمی حاوی اطلاعات هویتی و موقعیت مکانی را پر کنید، سپس تصویر مدارک هویتی خود و همچنین خود را دانلود کنید. صورت. البته لازم به ذکر است که این سادگی برای کاربران کشورهایی در نظر گرفته شده است که در لیست ممنوعیت صرافی بایننس نیستند! متاسفانه صرافی بایننس مانند بسیاری از صرافی های معتبر بین المللی، ایران را در لیست کشورهایی که به کاربران آن کشورها خدمات ارائه نمی دهند، قرار داده است و در صورت اطلاع از هویت کاربری که در این کشورها اقامت دارد، این کار را انجام می دهد. بنابراین بلافاصله مسدود کردن حساب و مسدود کردن دارایی های موجود در این حساب ها و امکان دسترسی به این حساب ها از صاحبان آنها برای همیشه رد می شود.

برای خرید IP ثابت اینجا کلیک کنید

تایید حساب کاربری بایننس در مجموعه آریاپی

این مشکل باعث شده است که برخی از معامله گران ایرانی به صرافی های غیرقابل اعتمادی مراجعه کنند که با قول عدم نیاز به تایید و عبور از مرحله احراز هویت، امکان معامله را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما پس از مدتی آنها به دلیل حملات گسترده هکرها یا کلاهبرداری های بزرگ منحل می شوند. چنین مشکلی ما را بر آن داشت تا این مقاله را به بحث در مورد چگونگی تأیید بایننس در کوتاه ترین زمان ممکن اختصاص دهیم. پس با ما همراه باشید.

بخوانید  بررسی بازی The Last of Us Part 1

احراز هویت و تأیید حساب کاربری بایننس اکسچنج

دنیای تجارت ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال با وجود ماهیت نوپا، نقشی کلیدی در انتقال مبالغ هنگفت ایفا کرده است و به دلیل فراهم کردن بستر مناسب برای کسب سود، روزانه سرمایه گذاران و معامله گران جدیدی را جذب می کنند. اما این سوال برای کاربران ایرانی در دنیای ارزهای دیجیتال رنگ و بوی دیگری دارد و در واقع کاهش شدید ارزش پول ملی، افزایش انفجاری نرخ دلار و افزایش تورم باعث کسب یک منبع درآمد دلاری تبدیل به یک نیاز اجتناب ناپذیر شود. امروزه بسیاری از کاربران ایرانی به امید کسب سودهای نجومی وارد بازار ارزهای دیجیتال می شوند، اما در صرافی های معتبر بین المللی مانند بایننس با مانعی به نام تایید هویت و تایید هویت مواجه می شوند که به دلیل رعایت این صرافی ها، حساب کاربران ایرانی را مسدود می کند. با تحریم های مالی علیه ایران

سرویس تایید بایننس در آریاپی

با توجه به این توضیحات، شما نمی توانید با آدرس IP ایرانی به وب سایت و اپلیکیشن این صرافی دسترسی داشته باشید و باید از یک تغییر دهنده آدرس IP معتبر استفاده کنید که احتمال قطع شدن آن در وسط اتصال وجود ندارد. ناگفته نماند که برای کاهش حساسیت های نظارتی Binance، بهتر است همیشه از همان IP کشوری که در حین تأیید استفاده می کردید برای ورود به حساب خود استفاده کنید. با توجه به اهمیت این مشکل، توصیه می کنیم از یک آدرس IP ثابت برای این منظور کمک بگیرید. هنگام وارد کردن اطلاعات موقعیت مکانی، باید یکی از شهرهای اطراف آدرس IP مورد استفاده خود را نیز وارد کنید.

در واقع با گذراندن مرحله تایید و احراز هویت صرافی بایننس، امنیت حساب کاربری خود را بهبود می‌بخشید که به دلیل ماهیت کلیدی این صرافی برای حفظ سرمایه و دارایی‌های شما بسیار حیاتی تلقی می‌شود. ناگفته نماند که با تأیید حساب کاربری خود در صرافی بایننس، به ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا می کنید که معمولاً از شما محروم می شد. بنابراین، اگر قصد دارید حساب خود را بدون هیچ محدودیت یا سقفی شارژ کنید و هیچ محدودیتی برای معاملات روزانه ارزهای دیجیتال ندارید، باید حساب خود را تأیید کنید.

نحوه تایید بایننس برای کاربران ایرانی

ارائه خدمات مربوط به تایید حساب صرافی بایننس یکی از محبوب ترین خدمات ارائه شده توسط این گروه است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. زیرا کارشناسان این گروه تمامی مراحل احراز هویت و تایید اکانت این صرافی را کاملا قانونی و با حداقل هزینه انجام می دهند و آنقدر در کار خود مهارت دارند که حتی باز شدن اکانت های مسدود شده بایننس در سرویس های خود را تضمین می کنند. آنها فکر. هنگامی که تأیید حساب صرافی خود را به این مجموعه ارائه می کنید، پس از آن نگرانی خاصی در مورد قفل شدن دارایی های خود در حساب صرافی نخواهید داشت. زیرا تمامی مراحل احراز هویت این صرافی کاملا بر اساس اطلاعات شخصی شما انجام می شود و این کار به گونه ای انجام خواهد شد که حساسیت های نظارتی صرافی بایننس را برانگیزد.

یکی از موانع پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال و رشد حداکثری دنیای ارزهای دیجیتال، نگرش منفی و حساسیت موسسات مالی متمرکز و دولت ها نسبت به تراکنش های ارزهای دیجیتال است. چنین تراکنش‌هایی گاهی اوقات می‌توانند مبالغ بسیار زیادی را جابه‌جا کنند، بدون اینکه دولت‌ها اطلاعات کافی در مورد گیرنده و فرستنده این مبالغ داشته باشند. این مشکل تراکنش های ارزهای دیجیتال را به بستری برای جرایم مالی بزرگ و بزرگ تبدیل کرده است که می تواند شوک های بزرگی را به اقتصاد کشورهای مختلف وارد کند. این جرایم شامل پولشویی، فرار مالیاتی و رشد کلاهبرداری و سرقت مجازی است. در واقع با انجام چنین معاملاتی می توان پول های به دست آمده غیرقانونی را وارد سیستم بانکی کشور کرد که در درازمدت می تواند منجر به فروپاشی نظام اقتصادی کشور شود.

گزارش پایان اطلاعیه

همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، امروزه به دلایل مختلف، کاربران ایرانی توجه بیشتری به سرمایه گذاری در دنیای نوظهور ارزهای دیجیتال دارند. متأسفانه به دلیل وجود تحریم های مالی بین المللی و انطباق بسیاری از صرافی های امن و پرطرفدار خارجی مانند بایننس با این تحریم ها، امکان ورود به چنین بازاری عملاً از تجار ایرانی سلب شده است. خوشبختانه در سال های اخیر با ظهور ارائه دهندگان خدمات تایید اکانت صرافی دیجیتال، این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است، اما در انتخاب این گونه شرکت ها باید نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا برای تایید اکانت باید اطلاعات هویتی خود را به همراه آناتومی صورت خود در اختیار چنین شرکتی قرار دهید و با توجه به حساسیت این حساب کاربری که ارتباط مستقیمی با دارایی های مجازی و مالی شما دارد، حتما باید در مورد اعتبار آن تحقیق کافی انجام دهید. از شرکت مورد نظر نیازی به گفتن نیست، اگر به دنبال مجموعه ای هستید که دقیقاً این کار را با قیمت مقرون به صرفه انجام دهد، توصیه می کنیم وب سایت را بررسی کنید. آریاپی از خدمات این مجموعه مرتبط با بایننس دیجیتال FX Verification دیدن کنید و از آن لذت ببرید.

برای ثبت سفارش و تایید حساب صرافی بایننس در مجموعه آریاپی نیازی نیست مراحل پیچیده را طی کنید و فقط در سایت آریاپی یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس از منوی حساب خود گزینه تایید صرافی ارز دیجیتال Binance را انتخاب کرده و با ارائه اطلاعات مورد نیاز و پرداخت نهایی برای کارشناسان در، سفارش را انجام دهید. این مجموعه تا در اسرع وقت یک حساب تایید شده بایننس را در اختیار شما قرار دهد. ناگفته نماند که این مجموعه دارای تیم پشتیبانی بسیار قدرتمندی است که می توانید قبل از ثبت سفارش از مشاوره تیم پشتیبانی بهره مند شوید و بر اساس آن تصمیم درستی بگیرید.

خدمات تایید صرافی آریاپی; بهترین راه حل برای تایید اکانت بایننس در کمترین زمان ممکن

آموزش تایید اکانت بایننس