آمازون سیتادل، دومین سریال پردرآمد تاریخ را برای فصل دوم تمدید کرد

پخش فصل اول سریال سیتادل از تاریخ 28 آوریل 2023 (8 اردیبهشت 1402) با انتشار همزمان 2 قسمت اول آغاز خواهد شد و قسمت های باقی مانده از این سریال اکشن جاسوسی به صورت هفتگی پخش خواهد شد و قسمت پایانی آن پخش خواهد شد. این قسمت در تاریخ 26 می (5 ژوئن) در دسترس خواهد بود. کاربران Prime Video قرار خواهند گرفت.

سریال Citadel به عنوان یک سریال جاسوسی به سبک انتقام جویان توصیف می شود که در آن جاسوسان از سراسر جهان برای یک ماموریت گرد هم می آیند. گفته می شود که این سریال می تواند در مکان هایی مانند هند، ایتالیا و مکزیک نیز اسپین آف داشته باشد. این سریال اکشن جاسوسی محصول برادران روسو توسط استودیوی AGBO در 6 قسمت تولید شده است اما اطلاعاتی از بازیگران فصل دوم و تعداد قسمت ها در دست نیست.

آمازون اعلام کرد که سیتادل، دومین سریال پردرآمد تاریخ با بازی ریچارد مدن و پریانکا چوپرا، برای فصل دوم تمدید شده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونسریال Citadel برای یک فصل دیگر تمدید شد. آمازون اعلام کرد که سریال Citadel که عنوان دومین سریال پرفروش تاریخ را به خود اختصاص داده است، برای فصل دوم تمدید شده است. اطلاعات کمی در دسترس است، اما به نظر می‌رسد با وجود هزینه‌های بالا و فیلم‌برداری‌های متعدد، آمازون از فصل اول سیتادل راضی است و به همین دلیل اجازه تولید فصل دوم را قبل از شروع پخش فصل اول داده است.

ریچارد مدن، پریانکا چوپرا، استنلی توچی، لسلی منویل، اوسی ایکیل، اشلی کامینگز، رولند مولر و کائولین اسپرینگال از جمله بازیگران حاضر در سریال ارگ هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. جاش اپلبام و برایان اوه مسئول ساخت مجموعه سیتادل هستند. سریال Citadel که در حین تولید با نشانه‌های متعددی مواجه شد، پس از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلار به دومین سریال پرهزینه تاریخ تلویزیون تبدیل شد.

بخوانید  چگونه در Fortnite حرفه ای شویم؟