آمازون تعداد زیادی بازی، لوازم جانبی و موارد دیگر را تخفیف می دهد.

آمازون همیشه یک مقصد عالی برای خریداران صرفه جو است – و این هنوز هم در این هفته صادق است. همه چیز از بازی‌های ویدیویی محبوب و لپ‌تاپ‌های قدرتمند گرفته تا تلویزیون‌های هوشمند و هدست‌های بازی به فروش می‌رسد، و این زمان خوبی برای شکوفا کردن مجموعه شماست.

اگر برای راه‌اندازی بازی Tears of the Kingdom هیجان‌زده هستید، می‌خواهید نگاهی به تمام ۴ فیگور اول موجود در Breath of the Wild بیندازید. این شامل یک اتاق لوکس است، مجسمه 10 اینچی لینک (کامل با جعبه کلکسیونر و پایه تزئین شده) به قیمت 80 دلار، از 90 دلار کاهش یافته است. شما همچنین الگوهایی برای پیدا خواهید کرد Reval و زلدا برنده شود، و همچنین یک ماکت قابل توجه از هیلیان شیلد.

در زیر لیستی از بهترین معاملات بازی و فناوری آمازون آورده شده است.

به غیر از کالاهای Zelda، هزاران بازی عالی در حال حاضر تخفیف می گیرند. نسخه تقویت شده Midnight Sun فقط 35 دلار است (به جای 70 دلار)، NBA 2K23 14 دلار است (به جای 70 دلار)، و تور PGA 2K23 20 دلار است (به جای 60 دلار). و اگر بازی نکرده اید Red Dead Redemption 2، اکنون که قیمت آن تنها 30 دلار است، نسخه نهایی را به مجموعه خود اضافه کنید، از 100 دلار معمولی.

مجموعه‌ای از تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها، هدست‌ها، و کنترل‌کننده‌ها را تکمیل می‌کند. THE کنترلر بی سیم Xbox Elite Series 2 به ویژه قابل توجه است، زیرا می توانید گیم پد پریمیوم را با قیمت 148 دلار (180 دلار) گیر بیاورید. اگر می خواهید حتی بیشتر صرفه جویی کنید، می توانید آن را انتخاب کنید سری 2 هسته ای، که فقط 104 دلار قیمت دارد و همان نسخه پریمیوم را بدون اجزای قابل تعویض ارائه می دهد.

بخوانید  بازی های جدیدی از دنیای PUBG در راه است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.