آمازون بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury را تنها به قیمت 40 دلار می فروشد



Super Mario 3D World + Bowser’s Fury در آمازون تنها با قیمت 40 دلار (معمولاً 60 دلار) به فروش می رسد. این تخفیف برای هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی اعمال می‌شود. معاملات بازی‌های شخص اول نینتندو نادر است، بنابراین اگر منتظر بودید، این فرصت عالی برای گرفتن آخرین نسخه ماریو برای نینتندو سوییچ است.

Super Mario 3D World + Browser’s Fury در واقع شامل دو بازی است: اولی یک پورت سوییچ از عنوان Wii U Super Mario 3D World است که دارای پیشرفت‌هایی مانند سرعت حرکت شخصیت‌ها، بهبود تصاویر و گزینه‌های چند نفره جدید است. قسمت دوم بازی، Bowser’s Fury، یک ماجراجویی کاملا جدید، البته بسیار کوتاهتر، انحصاری برای نسخه نینتندو سوییچ است. Bowser’s Fury هسته اصلی گیم پلی دنیای سه بعدی را به یک سندباکس جهان باز پر از خوبی های پلتفرم سه بعدی گسترش می دهد.

در بررسی Super Mario 3D World + Bowsers Fury، استیو واتس پلتفرم‌سازی و طراحی خلاقانه دنیای سه‌بعدی Bowser’s Fury را تحسین کرد و گفت که این دو «دست در دست هم کار می‌کنند تا همه تطبیق‌پذیری یک بازی ماریو را به نمایش بگذارند».

حتماً پوشش جمعه سیاه 2022 ما را برای معاملات بیشتر بازی Nintendo Switch، از جمله فروش‌های Luigi’s Mansion 3، Fire Emblem: Three Houses و هزاران عنوان محبوب از eShop، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  ساخت تریلر جدید World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic توسط یک تولیدکننده محتوا