آغاز مراحل موشن کپچر بازی AAA استودیو Deviation Games با همکاری سونی

استودیو Deviation Games با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که فرایند موشن کپچر بازی AAA خود را با کمک تیم Visual Arts پلی استیشن آغاز کرده است.

این آگهی شغلی نشان داد که استودیو Deviation Games احتمالا مشغول تولید یک بازی نقش‌آفرینی داستان-محور است و بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل تک‌نفره و چندنفره به تجربه‌ی آن بپردازند. این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است؛ بنابراین طرفدارها نباید تا چند سال دیگر منتظر انتشار و تجربه‌ی آن باشند. بااین‌حال باتوجه‌به اینکه مراحل موشن کپچر بازی آغاز شده است، انتشار جزئیات بیشتری از آن در ماه‌های آتی دور از ذهن نیست.



منبع

جزئیات زیادی از بازی در دست تولید استودیو Deviation Games منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این توسعه‌دهنده با همکاری سونی مشغول توسعه‌ی یک مجموعه‌ی AAA کاملا تازه است که احتمالا به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست، اما توسعه‌دهنده‌ی آن در اوایل سال جاری یک آگهی شغلی منتشر کرد که جزئیات جدیدی از بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌داد.

آغاز مراحل موشن کپچر بازی AAA استودیو Deviation Games

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Deviation Games از آغاز مراحل موشن کپچر بازی AAA خود با کمک تیم Visual Arts پلی استیشن خبر داده است. این توسعه‌دهنده یک سال گذشته را صرف تشکیل تیم خود کرده است و قبلا تأیید کرده بود که بازی تازه آن‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی وارد مرحله‌ی اصلی تولید خواهد شد.

بخوانید  Vision Pro برنده بزرگ جنگ هدست بدون حضور در CES است