آغاز فیلمبرداری Gran Turismo

سونی پیکچرز تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Gran Turismo منتشر کرده است که تایید می کند فیلمبرداری این فیلم اقتباسی آغاز شده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که سونی پیکچرز فیلمبرداری فیلم Gran Turismo به کارگردانی را به صورت رسمی آغاز کرده است. نیل بلومکمپ مطلع. این شرکت تصویری از پشت صحنه به مناسبت شروع فیلمبرداری فیلم اقتباسی منتشر کرده است که خودروهای پشت خط شروع مسابقه را نشان می دهد.

اقتباس سینمایی Gran Turismo توسط Sony Pictures و PlayStation Productions تولید شده است اسد قزلباش، کارتر سوان، داگ بلگراد و دانا برونته آنها به عنوان تولید کننده آن عمل می کنند. فیلم Gran Turismo قرار است در 11 آگوست 2023 (20 اوت 1402) اکران شود. در 15 ژانویه 2023 (25 ژانویه 1401)، طرفداران باید منتظر پخش سریال The Last of Us در HBO باشند.

دیوید هاربربازیگر سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) آرچی مدکویبازیگر سریال See ارلاندو بلوممجری که در پادشاهی بهشت ​​ظاهر می شود دارن بارنتمجری که در Love Hard ظاهر می شود جرالدین استل هالیولمجری حاضر در Crank: High Voltage (Crank: High Voltage) جاش استرادوسکیبازیگر سریال چرخ زمان دانیل پویگبازیگر سریال نائومی جیمن هانسوبازیگر الماس خونی و توماس کرچمنمجری که در کینگ کنگ (کینگ کنگ) ظاهر می شود در Gran Turismo بازی می کند.

نیل بلومکمپ، مدیر منطقه 9، رئیس گرن توریسمو است جیسون هالنویسنده فیلم تیرانداز آمریکایی و زک بیلینکینگ ریچارد نویسنده فیلم، فیلمنامه را بر اساس یک داستان واقعی نوشته است. این فیلم ماجراهای یک بازیکن سطح بالای Gran Turismo را دنبال می کند که آرزوی تبدیل شدن به یک راننده مسابقه حرفه ای را دارد.

بخوانید  اعلام ماه انتشار بازی Sherlock Holmes: The Awakened

تصویر پشت صحنه Gran Turismo