آغاز تولید سریال سونیک بر اساس شخصیت ناکلز با انتشار اولین تصویر و اعلام بازیگران

اولین روز فیلمبرداری سریال Knuckles of the Sonic World

مقاله مرتبط:

  • بررسی Sonic the Hedgehog 2 | جالب تر از قسمت اول

علاوه بر فاولر، ژورما تاکونی که کارگردانی فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping را بر عهده داشت، یک قسمت از Knuckles را کارگردانی خواهد کرد. سری Knuckles برای پارامونت پلاس در حال توسعه است. علاوه بر این، Sonic the Hedgehog 3 در 20 دسامبر 2024 منتشر خواهد شد.

روری مک کان با سابقه بازی در سریال بازی تاج و تخت، ادی پترسن با سابقه بازی در فیلم شب خشونت آمیز، جولیان بارت با سابقه بازی در سریال The Great، اسکات ماسکادی با نام مستعار کید کادی با سابقه بازیگری در سری فیلم های اکشن Fast and Furious و الی تیلور بازیگر سریال Ted Lasso از دیگر بازیگران سریال Knuckles خواهند بود. جان ویتینگتون، نویسنده سونیک جوجه تیغی 2، تیم نویسندگی ناکلز را رهبری می کند.

قبل از ترک این فیلم Sonic the Hedgehog 2 بود که پارامونت رسما تایید کرد و یک سریال اسپین آف بر اساس شخصیت Knuckles را اعلام کرد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری سریال اسپین آف سونیک آغاز شده است. ورایتی گزارش می دهد که فیلمبرداری و تولید مجموعه Knuckles آغاز شده است و جف فاولر، کارگردان هر دو فیلم Sonic the Hedgehog، اولین قسمت یا آزمایش (تست) سری Knuckles را بر عهده دارد.

پارامونت از شروع سریال Knuckles با صدای ادریس البا خبر داد و با انتشار تصویری از بازیگران سریال اسپین آف سونیک خبر داد.

در تصویر منتشر شده تنها روز اول عکاسی با کلاه قابل مشاهده است. همچنین همانطور که قبلا اعلام شده بود، ادریس البا برای صداپیشگی شخصیت Knuckles در سریال Knuckles بازگشته است و لیست سایر بازیگران این سریال لایو اکشن نیز اعلام شده است. همچنین بازگشت آدام پالی در نقش وید ویپل و تیکا سامپتر در نقش مدی واچوفسکی در سری ناکلز تایید شده است، جایی که ناکلز به ویپل کمک می کند تا یک مبارز شود.

بخوانید  کریس ایوانز، اوبری پلازا و مارگارت کوالی در کمدی جدید اتان کوئن بازی می کنند.