آدام درایور در حال مذاکره برای بازی در Heat 2 است


مایکل مان در صحبت با Entertainment Weekly اعلام کرد که آدام درایور در حال مذاکره برای بازی در Heat 2 است.

ماه قبل مایکل مان تایید کرده است که پروژه بعدی او دنباله ای بر فیلم معروف Heat خواهد بود. اما در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این کارگردان از مذاکره با یکی از بازیگران اصلی فیلم خبر داده است. مایکل مان در مصاحبه با مجله EW درباره بازیگری آدام پیلوت این سوال در فیلم Heat 2 از او پرسیده شد که او در پاسخ گفت: بله، مذاکره می کنیم. این تنها چیزی است که می توانم در مورد آن بگویم.”

مدت‌ها شایعاتی مبنی بر اینکه آدام درایور نقش نسخه جوان‌تر نیل مک‌کالی را بازی خواهد کرد، وجود داشت. رابرت دنیرو او در قسمت اول فیلم Heat نقش این شخصیت را بازی کرد. ماه گذشته، مایکل مان در رویدادی در لندن تایید کرد که در حال کار بر روی فیلم Predicament 2 است، اما از ارائه جزئیات بیشتر در مورد بازیگران فیلم خودداری کرد. مگ گاردینر و مایکل مان در نوشتن کتاب Heat 2 که به عنوان پیش درآمد و دنباله فیلم اول شناخته می شود، همکاری کردند.

داستان Heat 2 دو دوره زمانی را در بر می گیرد. خط داستانی اول ماجراهای ریس شیرلیس را دنبال می کند که پس از اتفاقات فیلم اول، سعی می کند از دست پلیس و کارآگاه وینسنت هانا فرار کند. خط داستانی دوم ما را در سال 1998 به شیکاگو می برد، زمانی که نیل مک کالی، ریس شیرلیس و باند بلندپایه آنها در ساحل غربی و شیکاگو دست به سرقت می زنند. در همان زمان، هانا همچنین در حال تعقیب گروهی از ناقضان حریم خصوصی در اداره پلیس شیکاگو است.

بخوانید  تمدید سریال The Old Man با بازی جف بریجز برای فصل دوم
تحریریه مجله بازی یک گیمر