آخر هفته چه فیلمی تماشا کنیم: از موسیقی شیرین تا موسیقی تلخ

مجردها نه تنها در سیاتل دهه 1990 نفسی به شما می‌دهند، بلکه گروه‌های متنوعی از شخصیت‌ها را گرد هم می‌آورد که پویایی رابطه‌شان تیره است. آنها آنقدر خوب نوشته شده اند که عموم مردم می خواهند آنها را بشناسند. در این میان موسیقی شنیدنی از هنرمندان مختلف مانند گروه پرل جم نیز تجربه تماشای این اثر را روانتر می کند.

درام ها و کمدی های عاشقانه ای که این مقاله معرفی فیلم به آن ها اختصاص دارد، مربوط به دنیای بی نهایت و شگفت انگیز هنر موسیقی است.

فیلم کمدی عاشقانه مجردها محصول 1992 به کارگردانی کامرون کرو با بودجه 9 میلیون دلاری تولید شد.

مجردها (1992)

جک بلک شایان ستایش در فیلم High Fidelity با جان کیوزاک

وفاداری بالا (2000)

برخی از نام های بزرگ فیلم را در زیر مشاهده خواهید کرد. از جانب جنگل ویتاکر و وال کیلمر به عنوان بازیگران اصلی کلینت ایستوود و پیر اولیویه به عنوان کارگردان افتتاحیه دو فیلم در این لیست.

روابط عاطفی انسان پیچیده است. همه ما این را می دانیم. همه ما به اندازه کافی شکل گیری و از بین رفتن احساسات بین افراد را دیده ایم. با این حال، وقتی فیلمی بتواند این روابط را به طور موثر نشان دهد، این قدرت را دارد که ما را سرگرم کند. در وسعت و وسعت آثاری که با اندیشه های ناب و تازه حکایت می کنند.

دلیل اینکه مخاطبان از چنین داستان هایی استقبال می کنند این است که می توانند بخشی از زندگی خود را جایی بین روابط بین شخصیت ها ببینند. فرقی نمی کند شرایط زندگی افراد چقدر متفاوت باشد. مهم نیست که شخصیت ها دقیقاً در کجا زندگی می کنند. در نهایت در میان احساسات آنها جلوه ای از احساسات شما و من نسبت به دیگران وجود دارد. بالاخره هرکسی در مقطعی از زندگی احساس از دست دادن قلب خود را تجربه کرده است.

بخوانید  امکان عرضه کارت گرافیک RTX 4070 انویدیا با قیمت 599 دلار

بسیاری از درام های کمدی رمانتیک فقط می خواهند سرگرم کننده یا نشاط آور باشند. این هدف گیری مشکلی ندارد. با این حال، High Fidelity این دو ویژگی مثبت را دارد، اما به آنها محدود نمی شود. این فیلم در واقع سعی دارد نقش بی بدیل موسیقی را در زندگی بشر امروزی نشان دهد. ما نه تنها با گوش دادن به موسیقی زندگی می کنیم، بلکه با نواختن آن، زندگی را به اطرافیان خود می بخشیم.

این فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کلینت ایستوود، یک فیلم زندگی‌نامه‌ای است که به سن بلوغ می‌رسد که نبرد چارلی پارکر، بداهه‌نویس بزرگ جاز با مواد مخدر را به تصویر می‌کشد. یکی از آن بیوگرافی هایی که ارزش دیدن دارد حتی اگر طرفدار موضوع و شخصیت اصلی آن نباشید.

یک گیمر برای شماره 288 از سری مقالات “اخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟” او به سراغ آثاری رفت که داستان واقعی هنرمندان مهم دنیای موسیقی را روایت می‌کنند یا شخصیت‌هایی را نشان می‌دهند که زندگی عاطفی‌شان را نمی‌توان از موسیقی جدا کرد. به طور خلاصه، چهار فیلمی که در زیر می بینید رابطه نزدیکی با موسیقی دارند و آلبوم موسیقی متن خود را با ریاضی و کتاب ساخته اند.

ساکسیفونیست رنگین پوست در فیلم پرنده 1988

پرنده (1988)

اگر دانستن زندگی چنین هنرمندی برای شما جالب به نظر می رسد و به الیور استون برای آثاری مانند Platoon احترام می گذارید، به The Doors فرصت دهید. به عنوان یک فیلم درام پر از موسیقی، مردم آن را بیشتر از منتقدان دوست داشتند.

حضور جک بلک در فیلمی پر از موسیقی، این به من دلیل کافی برای دیدن این اثر می دهد. البته علاوه بر شخصیت بری که جک بلک مجسم می کند، High Fidelity دارایی های زیادی نیز دارد.

بخوانید  پیش‌فروش‌های Aliens: Dark Descent برای PC تخفیف دارند

موریسون یک قانون شکن، تحصیل کرده و درگیر در بسیاری از رویدادهای دراماتیک بود. یکی از همان شخصیت های آمریکایی که بسیاری از آهنگ های راک سعی در به تصویر کشیدن داستان زندگی خود دارند.

گروه آمریکایی The Doors که در دهه های 60 و 70 موفق شد افراد زیادی را به طرفداران راک علاقه مند کند، هنوز در بررسی تاریخچه این سبک موسیقی بسیار مورد تحسین قرار می گیرد. نه کم به خاطر جیم داگلاس موریسون، خواننده این گروه که در 27 سالگی درگذشت و بسیاری او را شاعری ستودنی در دنیای راک می دانند.

پسری با موهای بلند در فیلم درها ساخته سال 1991

درها (1991)

داستان هنرمندان مشهوری که با مسائل جدی زندگی دست و پنجه نرم می کنند را بارها شنیده ایم. اما مهم نیست که چقدر این داستان ها از جهاتی شبیه یکدیگر به نظر می رسند، آنها دغدغه های انسانی و ملموسی هستند که انواع مخاطبان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. ما درک می کنیم که بالا رفتن می تواند منجر به سقوط شود. ما می دانیم که گاهی اوقات یک فرد فقط با یک سیلی صورت خود را سرخ می کند تا در مقابل دیگران ضعیف به نظر نرسد. درک دردهای نوازنده ای که تمام روح خود را در ساکسیفون می ریزد دشوار نیست. زیرا در بسیاری از موارد غم خود را پشت صداهای بلند پنهان کرده ایم.

فیلم درباره مردی است که در زندگی عاشقانه خود موفق بود اما چندان موفق نبود. او همچنان به تلاش برای یافتن ارتباط عاطفی مناسب ادامه می دهد. رابطه ای که با آن بتواند به آرامش کامل دست یابد. تا همان خوبی را که مردم هنگام گوش دادن به موسیقی انتخابی او دارند، تجربه کنند.

بخوانید  فیلم جدید جادوگر بلر معرفی شد، و این یک راه اندازی مجدد است