آخرین Humble Bundle شامل 7 بازی بقا به قیمت 15 دلار است

در حالی که نگاهی به بسته بازی های Survival Instinct می اندازید، باید بسته نرم افزاری Hidden Gems From 2022 را نیز بررسی کنید که تا هفت بازی را تنها با قیمت ۲۳ دلار جمع آوری می کند.

بسته بازی Survival Instinct توسط State of Decay 2: Juggernaut Edition هدایت می شود که شامل تمام بسته های الحاقی تا به امروز و همچنین تجربه قطعی برای تازه واردان می شود. اگر به دنبال سرمایه گذاری در طبیعت و زنده ماندن در زمستان هستید، مناظر خیره کننده The Long Dark نیز در نسخه Survival آن گنجانده شده است.

Humble Bundle راه اندازی شد بسته بازی Instinct Survivalکه ارزش کل 170 دلار را در هفت بازی به قیمت 15 دلار جمع آوری می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برخلاف سایر بسته‌های اخیر، حداقل ردیف ۱۵ دلاری شامل کدهای Steam برای هر هفت بازی است. چه به دنبال چالشی برای بقا باشید یا فقط بخواهید با دوستانی که منابع را جمع آوری می کنند و زامبی ها را نابود می کنند، وقت گذرانی کنید، مطمئناً تجربه جدیدی برای گذراندن ده ها ساعت در آن پیدا خواهید کرد.

برای کسانی که به دنبال تجربه های چالش برانگیزتر هستند، SCUM و Chernobylite: Enhanced Edition شرکت Devolver Digital مطمئنا ارائه خواهند شد. و برای برخی از تجربیات که ممکن است مورد توجه قرار نگرفته باشند، می توانید از Volcanoids، SurroundDead و Starsand نیز استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از اینکه به یکی از آن ها بپرید، به اندازه کافی لوازم در دسترس دارید.

بخوانید  ۶۶ درصد عملکرد سریع‌تر کارت گرافیک RTX 4090 نسبت به RTX 3090 Ti