گای ریچی سریال Young Sherlock را در Prime Video کارگردانی خواهد کرد

تجسم جدیدی از شرلوک هومز سر آرتور کانن دویل به پرایم ویدیو می آید. استودیوی آمازون ام جی ام اعلام کرده است که گای ریچی وظیفه تهیه کنندگی و کارگردانی شرلوک جوان را بر عهده خواهد داشت که قهرمان فاینس تیفین در نقش اصلی بازی خواهد کرد.

سری جدید با فیلم شرلوک هلمز جوان ساخته بری لوینسون کارگردان و کریس کلمبوس فیلمنامه نویس محصول 1985 ارتباطی ندارد. در عوض، منبع منبع از رمان‌های شرلوک هلمز جوان اثر اندی لین الهام می‌گیرد. این پروژه نشان دهنده بازگشت به شخصیت ریچی است که پیش از این دو فیلم شرلوک هلمز را با رابرت داونی جونیور به عنوان کارآگاه معروف کارگردانی کرده بود.

شرلوک جوان منشا جدیدی را برای این شخصیت معرفی خواهد کرد که از 19 سالگی شروع می شود. توضیحات رسمی سریال، شرلوک را زمانی که در یک پرونده قتل دانشگاه آکسفورد که در آن یکی از مظنونان است، رانده می‌شود، به‌عنوان «بی‌آبروی، خام، بدون فیلتر و آموزش‌دیده» توصیف می‌کند. از آنجا، شرلوک “توطئه ای را کشف می کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد.”

ریچی در بیانیه‌ای گفت: «در شرلوک جوان، نسخه جدید و هیجان‌انگیزی از کارآگاهی را خواهیم دید که همه فکر می‌کنند به‌گونه‌ای می‌شناسند که قبلاً تصور نمی‌کردند.» “ما این شخصیت مرموز را کشف خواهیم کرد، کشف خواهیم کرد که چه چیزی او را تحریک می کند، و یاد می گیریم که چگونه او به نابغه ای تبدیل می شود که همه ما دوستش داریم.”

در اوایل سال جاری، فاینس تیفین در فیلم «وزارت جنگ غیرقانونی» ساخته ریچی بازی کرد. از دیگر کارنامه های او می توان به ایفای نقش در فیلم های After، The Loneliest Boy in the World و حضور در نقش تام ریدل جوان در فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه اشاره کرد. نقش بزرگ تام ریدل/لرد ولدمورت را عموی فاینس تیفین، رالف فاینس بازی می کرد.

بخوانید  نقد سریال Better Call Saul (فصل ششم) | قسمت دهم

متیو پارکهیل به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی سریال Young Sherlock که یک فصل اول هشت قسمتی را به نمایش می گذارد، خدمت خواهد کرد. پرایم ویدیو هنوز تاریخی برای این سریال مشخص نکرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر