کنترلر Call Of Duty PS5 دارای مجوز رسمی در آمازون تخفیف زیادی دریافت می کند

کنترلر شیک PS5 Victrix Pro BFG با تم Call of Duty برای مدت محدودی در آمازون به فروش می رسد. می توانید کنترلر ماژولار رده بالا را با قیمت 170 دلار تهیه کنید که از 200 دلار کمتر است. Victrix Pro BFG به ندرت تخفیف می گیرد و این نسخه خاص اواخر سال گذشته منتشر شد. مشخص نیست که این قرارداد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، بنابراین طرفداران Call of Duty که روی PS5، PS4 یا PC بازی می‌کنند، باید تا زمانی که می‌توانند آن را با کمترین قیمت دریافت کنند.

این محصول دارای طراحی منحصر به فرد استتار آبی بر اساس پوسته Midnight Mask از Call of Duty است. جدای از تغییرات زیبایی شناختی، این مدل دارای تمام ویژگی های کنترلر اصلی مشکی مانند دکمه های مدولار و چوب شست، پشتیبانی از صدای سه بعدی سونی برای هدست، توقف های ماشه قابل تنظیم و چهار ماشه قابل برنامه ریزی عقب است.

Victrix Pro BFG - Call of Duty Midnight Mask Edition
Victrix Pro BFG – Call of Duty Midnight Mask Edition

این دومین کنترلر بی سیم Victrix Pro BFG با تم Call of Duty است که توسط PDP منتشر شده است. در اوایل سال 2023، PDP نسخه ای از این کنترلر را با موضوع پوسته Las Almas Golden Cartel از Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر کرد. این مدل خاص دیگر در دسترس نیست، بنابراین انتظار داریم این نسخه نیز در مقطعی ناپدید شود لحظه .

اگر این نسخه های Call of Duty برای شما خیلی گران هستند یا نه، Victrix Pro BFG مشکی استاندارد با لهجه های بنفش نیز با قیمت 174 دلار موجود است. در آمازون تنها تفاوت بین این کنترلرها زیبایی شناسی آنهاست. همه آنها از طراحی ماژولار استفاده می کنند که آنها را به یکی از انتخاب های ما (در کنار DualSense Edge) برای بهترین گیم پد سبک حرفه ای در لیست بهترین کنترلرهای PS5 تبدیل کرده است.

بخوانید  Payday 3's First Major Patch Is Finally Here

هر کنترلر دارای چهار انگشت شست، سه سبک D-pad و یک ماژول برای بازی‌های مبارزه با شش دکمه میکروسوئیچ است که می‌توان آن را به جای دکمه‌ها و چوب معمولی سمت راست در کنترلر قرار داد. می‌توانید چوب‌ها را به‌صورت موازی مانند کنترل‌کننده‌های سنتی پلی‌استیشن تنظیم کنید، اما فرم فاکتور به دسته‌های ایکس‌باکس نزدیک‌تر است تا پلی‌استیشن.

Pro BFG دارای یک دانگل بی سیم 2.4 گیگاهرتز و یک کابل شارژ بافته 10 فوتی است که می تواند به عنوان یک اتصال سیمی نیز استفاده شود. همه چیز به طور منظم در یک جعبه سخت ذخیره می شود.

اگر می‌خواهید قبل از استفاده از این معامله درباره کنترلر بیشتر بدانید، بررسی کامل Victric Pro BFG ما را بررسی کنید.

در اوایل سال جاری، نسخه ایکس باکس Victrix Pro BFG به خط تولید پیوست. متأسفانه مدل با تم Call of Duty فقط در پلی استیشن موجود است. کاربران ایکس باکس می توانند بین مدل های سیاه و سفید با قیمت 180 دلار یکی را انتخاب کنند. گیمرهای رایانه شخصی لوکس استفاده از انواع پلی استیشن یا ایکس باکس را در هر دو حالت بی سیم و سیمی دارند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر