کمپین طرفداران Shenmue 4 با یک تبلیغ در میدان تایمز نیویورک

هرگز طرفدارانی را که می خواهند Shenmue بیشتری ببینند دست کم نگیرید. پس از جمع آوری بیش از 7 میلیون دلار برای تامین مالی جزئی Shenmue III در سال 2018، دنبال کنندگان پرشور این فرنچایز از تلاش برای Shenmue 4 ناامید نشدند. اکنون، شش سال پس از آخرین بازی این مجموعه، طرفداران Shenmue تلاش خود را با خرید یک بازی افزایش دادند. تبلیغ 15 ثانیه ای در بیلبورد ویدیویی میدان تایمز برای کمپین برای دنباله.

از طریق IGN، این اعلامیه توسط یکی از طرفداران، Shenmue Dojo منتشر شد. هدف اعلام شده از کمپین Shenmue Dojo “حمایت از ادامه سری و تلاش برای افزایش آگاهی در سراسر جهان برای یافتن (توسعه دهنده) Ys Net یک شریک بالقوه برای Shenmue 4 است.” تبلیغ میدان تایمز همچنین دارای هشتگ #LetsGetShenmue4 بود.

در کوتاه مدت، این کمپین در ارتقای Shenmue به X موفق بود. با این حال، گرفتن چهارمین بازی در این سری ممکن است هنوز یک نبرد دشوار باشد. Shenmue III در سال 2019 با نقدهای مختلط تا منفی عرضه شد و فروش آن به اندازه ای بالا نبود که فوراً دنباله آن را تضمین کند. بدون در نظر گرفتن این موضوع، همانطور که در پست زیر در سایت توضیح داده شده است، تیم پشت کمپین Shenmue 4 همچنان به آینده فرنچایز خوشبین است.

از همه کسانی که با توئیت‌ها/پست‌های جمعی به موقع کمک کردند از شما تشکر می‌کنم. این بسیار مورد قدردانی قرار گرفت و ثابت می‌کند که با هم، به‌عنوان یک جمع، می‌توانیم آگاهی را افزایش دهیم که «تا زمانی که بیکار نخواهیم ماند و مبارزه نخواهیم کرد.» Shenmue 4 یک واقعیت است.”

بخوانید  آیا Ospreay در Assassin's Creed وارد خواهد شد و NJPW و اهداف AEW خود را ترک خواهد کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر