کلیپ انیمیشن Despicable Me 4; یک گروگان در یک ماموریت پر هرج و مرج

اولین تریلر بازی Despicable Me 4 مینیون ها، گرو و فرزندش را در ماموریتی نشان می دهد که در هرج و مرج فرو می رود.

در میان جدیدترین اخبار فیلم و تلویزیون، مطلع شدیم که اولین تریلر فیلم Despicable Me 4 منتشر شده است. در این کلیپ یک حیوان عصبانی از قفس رها می شود و مینیون ها فرار می کنند. یونیورسال پیکچرز Despicable Me 4 را در تاریخ 3 جولای 2024 منتشر خواهد کرد.

دانلود ویدیو از ابرات

در خلاصه داستان Despicable Me 4 آمده است: «گرو، یک ابرشرور سابق و عامل فعلی لیگ ضد شرور، هفت سال بعد بازمی‌گردد تا با مینیون‌ها وارد یک حمله هیجان‌انگیز شود لوسی که به عضوی جدید در خانواده به نام گرو جونیور خوش آمد می گوید. چه کسی می خواهد پدرش را شکنجه کند، پس از رویارویی با دشمنان جدید به نام ماکسیم لو مال و والنتینا، گرو مجبور می شود با خانواده اش فرار کند.

کریس رنو و پاتریک دلاژ آنها در راس Despicable Me 4 هستند و مایک وایت و قاضی فیلمنامه را نوشتند. استیو کرل در طبقه اول، میراندا کاسگروو به عنوان مارگو، کریستن ویگ به عنوان لوسی، دانا گیر به عنوان ادیت، مدیسون پولان به عنوان اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس دبلیو پیر تابوت در نقش مینیون ها چند صداپیشه سابق انیمه حضور دارند که شبیه افراد تازه وارد هستند سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوی کینگ، استیون کلپر و کلویی فاینمن آنها ملحق می شوند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یکی از بهترین راه‌ها برای بازی TTRPG از راه دور، توقف است