کتاب آشپزی جدید ConcernedApe’s Stardew Valley تخفیف زیادی در آمازون دریافت می کند

اگر از گروهی از گیمرها بپرسید که می خواهند در چه دنیای بازی های ویدیویی زندگی کنند، احتمالاً بسیاری می گویند Stardew Valley. گیم پلی آرامش بخش شبیه سازی مزرعه و NPC های جذاب آن را آسان می کند تا زمان های بازی بزرگ را جمع آوری کنید کتاب آشپزی رسمی Stardew Valleyکه در ماه می منتشر شد، طرفداران اکنون می توانند بخشی از تجربه Stardew Valley را در زندگی واقعی بازسازی کنند. این کتاب با جلد گالینگور بسیار شایان ستایش با قیمت 19.58 دلار (28 دلار) به فروش می رسد که 30 درصد از قیمت فهرست تخفیف دارد.

نه تنها یک محصول رسمی Stardew Valley است، بلکه Eric Barone – مستعار “ConcernedApe”، توسعه دهنده انفرادی Stardew Valley – کتاب دستور غذا را با رایان نواک، که همچنین راهنمای دره Stardew و Hollow Knight را نوشته است، نوشت. مجله سرگردان.

این کتاب شامل بیش از 50 دستور غذا است که از غذاهای درون بازی مانند کیک صورتی، ناهار کشاورز، برگر بقا و نان عجیب و غریب الهام گرفته شده است. دقیقاً مانند ساختار فصلی گیم پلی Stardew Valley، دستور العمل های کتاب بر اساس فصل سازماندهی شده است، بنابراین می توانید غذاهای جدید مناسب برای بهار، تابستان، پاییز و زمستان را امتحان کنید. دستور پخت با عکس و تصاویر همراه است.

بخوانید  تخفیف‌های انیمه پرایم روز - صرفه‌جویی زیادی در 100+ Blu-Ray و مجموعه جعبه

برای محصولات بیشتر Stardew Valley، این مخمل خواب دار با مجوز رسمی Junimo را بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر