کارت‌های Disney Lorcana و Pokemon TCG این آخر هفته به فروش می‌رسند

Best Buy یک فروش بزرگ در روز یادبود دارد و کارت‌های معاملاتی پوکمون در طول این رویداد به شدت به نمایش گذاشته می‌شوند. همه چیز از بسته‌های تقویت‌کننده گرفته تا جعبه‌های مربی در حال حاضر تخفیف دارند و ارتقای دسته‌تان و یافتن کارت‌های کمیاب را آسان‌تر می‌کنند. با این حال، آنچه هیجان‌انگیزتر است، تخفیف روی عرشه‌های استارتر Disney Lorcana: Rise of the Floodborn است، زیرا عرشه‌های محبوب اکنون فقط 10 دلار هستند (17 دلار). با انتشار بازی Ursula's Return جدید هفته آینده از Lorcana – از جمله اولین بازی همکاری TCG – این زمان عالی برای شیرجه رفتن به بازی کارتی محبوب تجاری دیزنی است.


Lorcana: Rise of the Floodborn Starter Deck شامل همه چیزهایی است که برای شروع بازی نیاز دارید. این شامل یک عرشه است که توسط تیم Lorcana طراحی شده است و تضمین می کند که شما یک دسته کارت مناسب برای بازی در برابر بازیکن دیگری دارید. علاوه بر عرشه شروع 60 کارتی، 11 شمارنده آسیب، یک صفحه نمایش کاغذی، یک نشانه ردیابی کاغذ، یک برگه قوانین و یک بسته تقویت کننده با 12 کارت تصادفی دریافت خواهید کرد. کارت های لورکانا به ندرت تخفیف دریافت می کنند – و اغلب فروخته می شوند – آنها را به یکی از بهترین معاملات آخر هفته تبدیل می کند. فقط بدانید که اگر به صورت آنلاین سفارش دهید، Best Buy به صورت تصادفی یکی از دو دک استارتر نشان داده شده در زیر را برای شما ارسال می کند.

Disney Lorcana: Rise of the Floodborn Starter Decks
Disney Lorcana: Rise of the Floodborn Starter Decks

آلبوم عکس

وقتی نوبت به کارت‌های پوکمون می‌رسد، می‌توانید بسته‌های تقویت‌کننده مختلفی را با قیمت 3 دلار (4.50 دلار) انتخاب کنید، که هر کدام ده کارت جدید برای مجموعه‌تان به شما می‌دهد. برای چیزهای هیجان انگیزتر، می توانید صندوقچه ماجراجویی Paldea را با قیمت 30 دلار (45 دلار) دریافت کنید. در داخل صندوقچه، هفت کارت فویل تبلیغاتی شامل Pikachu، Sprigatito ex، Pawmi، Pawmo، Pawmot ex، Tandemaus و Maushold ex، یک برگه برچسب فنی، یک نمونه کار کوچک، یک اسباب بازی Pikachu، شش بسته تقویت کننده و یک کد برای Pokemon TCG پیدا خواهید کرد. زنده.

بخوانید  اولین تریلر سریال Avatar The Last Airbender نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

در زیر تمام معاملات Pokemon TCG را در Best Buy پیدا خواهید کرد.

معاملات کارت بازی پوکمون برای روز یادبود آخر هفته

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر