کاربران کارت گرافیک Nvidia یک اشتراک رایگان برای Game Pass دریافت می کنند

انویدیا به عنوان بخشی از همکاری خود با Xbox، به کاربران GeForce GPU و مشترکین GeForce NOW ارائه می دهد. اشتراک رایگان بازی را برمی گرداند.

برنامه تبلیغاتی GeForce Rewards از 4 ژوئن (15 ژوئن) در برنامه نرم افزار انحصاری GeForce Experience و NVIDIA (هنوز در نسخه بتا) راه اندازی شد. به این ترتیب کاربران می توانند اشتراک سه ماهه رایگان PC Game Pass را دریافت کنند که بیش از 130 بازی مختلف را برای دانلود و بازی در اختیار آنها قرار می دهد.

PC Game Pass شامل تمام بازی‌های ایکس‌باکس شخص اول، از جمله Senua’s Saga: Hellblade II است که دارای گرافیک خیره‌کننده بر روی سخت‌افزار پیشرفته GeForce است. علاوه بر امکان تجربه بازی های رایگان دیگر مانند Starfield و Forza Motorsport به این ترتیب ارائه شده است. در نسخه Ultimate علاوه بر امکانات فوق، امکان استریم (Cloud Gaming)، دانلود بازی های جدید در روز انتشار و مهلت تست ده ساعته برای بازی های خاصی مانند فیفا وجود دارد. شما هم دریافت می کنید

دسترسی رایگان به سرویس Game Pass نیز برای مشترکین GeForce NOW ارائه شده است. GeForce NOW پلتفرم بازی‌های ابری انویدیا است که به شما امکان می‌دهد بازی رایانه شخصی را روی هر دستگاهی با تأخیر بسیار کم و گرافیک تا سطح GeForce RTX 4080 تجربه کنید. عرضه. برنامه PC Game Pass GeForce Rewards امروز شروع به کار کرده و قابل دسترسی است.

ارائه اشتراک سه ماهه رایگان PC Game Pass برای کاربران گرافیک Nvidia

برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک حساب Nvidia ایجاد کنید
  • برنامه GeForce Experience یا نسخه بتا برنامه NVIDIA را دانلود و نصب کنید
  • برنامه فوق را با استفاده از یک GPU سری GeForce GTX 10 یا بالاتر روی رایانه شخصی یا لپ تاپ اجرا کنید
  • وارد حساب Nvidia خود شوید
  • روی قسمت بازیابی کلیک کنید
  • گزینه PC Game Pass GeForce Reward را انتخاب کنید
  • مراحل لازم را دنبال کنید
بخوانید  مخالف: بررسی عملیات گالوگا - اجرای سپاه

GamePass بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوز قابل استفاده است و نیاز به مشخصات فنی خاصی ندارد. اما مسلما برای دانلود بازی های سنگین با گرافیک بالا باید کامپیوتر قدرتمندی داشته باشید. اگر رایانه شما مشخصات بالایی ندارد، می‌توانید بازی‌های کوچک‌تر فهرست شده در Gamepass را دانلود کنید. البته نرم افزار ایکس باکس گزینه ای دارد که قبل از دانلود بازی ها به شما می گوید که برای سیستم شما مناسب هستند یا خیر.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر