ژور امروز کجاست؟ (23 تا 27 فوریه) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

قبل از برخی تغییرات بزرگ سندباکس که در ماه مارس در Destiny 2 رخ می دهد، Xur آمده است تا برخی از پیچیده ترین سلاح ها و زره های خود را از موجودی تازه خود ارائه دهد. مانند هر آخر هفته دیگر، می‌توانید زره‌ها و سلاح‌های عجیب و غریب، تجهیزات کلاس افسانه‌ای، و تلاش Xenology را انتخاب کنید تا به شما کمک کند چهره‌ای عجیب و غریب به دست آورید. اینجا جایی است که می توانید Xur را در این آخر هفته پیدا کنید و عامل نه برای فروش چه چیزی دارد.

این هفته، می توانید Xur را در آن پیدا کنید ZDEدر یارو پیچ در پیچ حوزه. برای اسلحه خود، Xur پیشنهاد می دهد کمان پولادی. شکارچیان می توانند جمع آوری کنند خپری دارت دستکش؛ تایتان ها می توانند آن را بگیرند علامت گذاری. 44 در حاشیه چکمه؛ و Warlocks می توانند آن را خریداری کنند بریس کارنشتاین دستکش

موقعیت ژور

موقعیت Xur در EDZ.
موقعیت Xur در EDZ.

در ناحیه انتقال Winding Cove ظاهر شوید، سپس گنجشک خود را سوار کنید و به شمال بروید. از راهروی فروریخته در سمت چپ بروید و به دنبال غاری در نزدیکی پیچ جاده بگردید. تونل را از میان صخره دنبال کنید تا به خط الراس بالاتری برسید که در آن کشتی سقوط کرده سقوط کرده است. در آنجا Xur را خواهید دید که منتظر شماست.

اقلام عجیب و غریب و افسانه ای Xur

  • Exotic Engram – 97 Legendary Fragments
  • Arbalest – 29 خرده افسانه ای
  • نیش خپری – 23 خرده افسانه ای
  • علامت گذاری. 44 Stand Aparts – 23 قطعه افسانه ای
  • بریس کارنشتاین – 23 شارد افسانه ای
  • هاوکمون – 200 خرده افسانه ای، 125000 گلیمر، 1 قطعه آسندنت، 1 رمز عجیب و غریب
  • Xenology Quest – رایگان
  • اسلحه و زره افسانه ای: 50 خرده افسانه ای، 1000 درخشش
بخوانید  Fallout 4 از Steam Deck پشتیبانی می کند

Xur هر آخر هفته در Destiny 2 حضور دارد و هر جمعه از ساعت 9 صبح به وقت PT / ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع می شود. مکان دقیق آن همیشه زمانی که برای اولین بار می رسد یک رمز و راز است، زیرا در نقشه ذکر نشده است و برای بازیکنان تازه کار می توان به راحتی آن را از دست داد. با این حال، تعدادی مکان وجود دارد که او در آنجا مغازه ایجاد می کند، از جمله منطقه Tower Hangar، در Nessus در قبر Watcher، و منطقه Winding Cove در EDZ.

تحریریه مجله بازی یک گیمر