چگونه نام خود را در دره دریم لایت دیزنی تغییر دهید

در نهایت می توانید نام خود را در دره دریم لایت دیزنی تغییر دهید. DDV یک بازی همیشه در حال تغییر پر از جادو و فانتزی است. همانطور که بازی رشد می کند و همه چیز تغییر می کند – به خصوص با اضافه شدن چند نفره – ممکن است خود را در حال رشد و تکامل با آن بیابید. می‌توانید شخصیت خود را به روش‌های منحصربه‌فرد شخصی‌سازی کنید، اما اگر تصمیم بگیرید نامی را که در ابتدا برای آواتار خود انتخاب کرده‌اید دوست ندارید، چه اتفاقی می‌افتد؟ برای شما خوش شانس است، شما می توانید آن را تغییر دهید، و ما دقیقا نحوه انجام آن را در زیر توضیح می دهیم.

چگونه نام خود را در دره دریم لایت دیزنی تغییر دهید

تغییر نام خود در Disney Dreamlight Valley یک فرآیند ساده است، اما تنظیمات آن چیزی نیست که شما انتظار دارید. به جای یافتن آن در منوی شخصی سازی آواتار، در واقع باید به تنظیمات اصلی بازی خود بروید تا این گزینه را پیدا کنید.

حرکت به سمت تنظیماتسپس به پایین اسکرول کنید تا پیدا کنید کمک. اینجا همان جایی است که برای ذخیره بازی خود در فضای ابری یا بازخرید کدها می روید. هنگامی که اینجا هستید، به پایین بروید و کلیک کنید تغییر نام آواتار. اکنون می توانید هر نامی را که می خواهید وارد کنید به شرطی که دارای دو یا چند حرف باشد.

تغییر نام آواتار
تغییر نام آواتار

برای اطلاعات بیشتر در مورد دره دریم لایت دیزنی، مطمئن شوید که محل پیدا کردن گلیمر، لیست کامل دستور العمل های ما برای هر وعده غذایی در بازی و نحوه جابجایی خانه شخصیت های خود را بین دره و جزیره ابدیت بررسی کنید. البته، همیشه می‌توانید پلتفرم راهنمای جامع ما را برای همه چیزهایی که باید در مورد زندگی در دره خود بدانید، بررسی کنید.

بخوانید  شایعه شده است که Kid LAROI در اواخر این ماه کنسرتی Fortnite خواهد داشت

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر