چرا ایندیانا جونز اول شخص است؟


MachineGames دوربین اول شخص ایندیانا جونز و The Great Circle را برای ارائه یک تجربه متفاوت انتخاب کرد.

پس از سال ها انتظار طرفداران، مایکروسافت سرانجام در رویداد اخیر خود، ایندیانا جونز و حلقه بزرگ را معرفی کرد. در حالی که بسیاری از طرفداران ایکس باکس منتظر یک تجربه اکشن ماجراجویی و سوم شخص بودند، MachineGames تصمیم گرفت آخرین ماجراجویی های ایندیانا جونز را با تمرکز بر زاویه دوربین به صورت اول شخص ارائه کند. به نظر می رسد یکی از مهم ترین دلایل این تصمیم به ارائه تجربه ای منحصر به فرد و متفاوت نسبت به بازی های Uncharted و Tomb Raider مربوط می شود.

علاوه بر این، مهارت استودیو MachineGames در توسعه بازی‌های اول شخص مانند سری Wolfenstein و ریمسترهای اخیر سری Quake را می‌توان در این تصمیم مهم دانست. یرک گوستافسون، کارگردان ایندیانا جونز و دایره بزرگ، در مصاحبه اخیر خود با لوکاس فیلم، در مورد دیدگاه تیم سازنده برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه اول شخص صحبت کرد:

“بازی اول شخص بخشی از DNA استودیوی MachineGames است و به تیم اجازه می دهد تا با این زاویه دوربین تجربه ای همهجانبه و همه جانبه ارائه دهد. این زاویه دوربین بازی ما را از بسیاری از عناوین اکشن دیگر – ماجراجویی مشابه متمایز می کند و آن را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل می کند. که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت

ضربه زدن به دشمنان با شلاق در ایندیانا جونز و دایره بزرگ

با این حال، استودیوی MachineGames تصمیم گرفت در قسمت های خاصی از دوربین سوم شخص استفاده کند. بنابراین، بازیکنان می توانند شخصیت اصلی را با زاویه دوربین سوم شخص در کات سین ها و برخی از قسمت های گیم پلی مشاهده کنند. اگرچه سازنده بازی های Indiana Jones و The Great Circle به هیچ بازی خاصی در سبک اکشن و ماجراجویی اشاره نکرده است، اما طرفداران به خوبی حدس می زنند که سازنده در مورد سری Uncharted و Tome Reader صحبت می کند.

بخوانید  بازی‌های PlayStation Plus Essential در فوریه ۲۰۲۴ معرفی شدند

به نظر می رسد برخی از طرفداران انتظار داشتند که سازنده بازی جدید ایندیانا جونز از فرمولی مشابه با سری محبوب Uncharted الهام بگیرد. ایندیانا جونز و دایره بزرگ برای سال 2024 بر روی ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر