پیش‌سفارش Alan Wake 2 Physical Edition برای PS5 و Xbox Series وجود دارد

همانطور که در نمایشگاه افتتاحیه Summer Game Fest اعلام شد، Alan Wake 2 سرانجام در اواخر سال جاری برای PS5 و Xbox Series X عرضه فیزیکی خواهد داشت. نسخه‌های فیزیکی جدید شامل نسخه لوکس 80 دلاری است که توسط Epic Games منتشر شده است که در تاریخ عرضه خواهد شد 22 اکتبر– یک سال پس از انتشار اولیه بازی – و نسخه کلکسیونی 200 دلاری از Limited Run Games که در ماه دسامبر عرضه می شود. پیش‌سفارش هر دو نسخه در حال حاضر فعال است.

اگرچه گران تر از نسخه دیجیتال استاندارد منتشر شده در سال گذشته است، اما هر دو نسخه فیزیکی حاوی محتوای اضافی زیادی در بالای بازی پایه هستند. بیایید همه چیزهایی را که با Alan Wake 2 Deluxe و Collector’s Edition ارائه می شود و همچنین جایی که می توانید آنها را پیش خرید کنید بررسی کنیم.

در کنار این نسخه‌های فیزیکی جدید، توسعه‌دهنده بازی Remedy Games همچنین از یک نسخه بسط داستان DLC ممتاز به نام Alan Wake 2: Night Springs رونمایی کرد که سه فصل جدید به بازی اضافه می‌کند و شامل شخصیت‌های قابل بازی جدید می‌شود. همچنین یک حالت عکس رایگان جدید برای بازی پایه وجود دارد. حالت بسط و عکس Alan Wake 2: Night Springs در 8 ژوئن راه اندازی شد. اگرچه DLC Night Springs در نسخه های فیزیکی آتی گنجانده خواهد شد، اما کسانی که نسخه دیجیتالی بازی را در اختیار دارند می توانند از طریق سیزن پس 20 دلاری Alan Wake II به آن دسترسی داشته باشند. .

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر