پیش‌سفارش مجموعه ۵ فیلم Hunger Games Blu-Ray در آمازون بسیار ارزان است

سوزان کالینز این هفته با افشای Sunrise on the Reaping، یک ورودی جدید در مجموعه بسیار محبوب بازی‌های گرسنگی، دنیای ادبی را روشن کرد. این کتاب قرار است در ماه مارس آینده منتشر شود و اقتباس سینمایی آن در سال 2026 منتشر خواهد شد. اگر این خبر علاقه شما را به بازدید مجدد از فرنچایز یا تجربه آن برای اولین بار برانگیخته است، مجموعه جدیدی از بلوری در اواخر این ماه منتشر خواهد شد. THE مجموعه 5 فیلم بازی گرسنگی 25 ژوئن منتشر می شود و در حال حاضر برای پیش خرید فقط 30 دلار در آمازون در دسترس است.

ویژگی های جایزه مجموعه 5 فیلم Hunger Games

مجموعه فیلم The Hunger Games 5
مجموعه فیلم The Hunger Games 5

در حالی که آمازون هدایای اضافی را فهرست نمی‌کند، والمارت خاطرنشان می‌کند که مجموعه جدید با چهار کارت هنری، یک سنجاق کلکسیونر و هزاران ویژگی خاص مانند ویژگی‌ها و فیلم‌های پشت صحنه ارائه می‌شود. این یک راه عالی برای دسترسی به محتوای انحصاری Hunger Games فراتر از فیلم‌ها می‌کند، به خصوص که این مجموعه تنها با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد (قیمت Walmart 38 دلار است).

همانطور که گفته شد، این مجموعه 5 فیلمی نمی‌توانست در زمان بهتری عرضه شود، زیرا رمان Sunrise on the Reaping: A Hunger Games اکنون برای پیش‌سفارش قبل از انتشار در 18 مارس 2025 آماده است. فقط نسخه دیجیتال آن موجود است. در حال حاضر، اما پیش‌سفارش‌های چاپ احتمالاً به زودی در دسترس خواهند بود. Sunrise on the Reaping پیش درآمدی است که حول پنجاهمین مسابقه بازی های گرسنگی می چرخد ​​که 24 سال قبل از وقایع رمان اول اتفاق افتاد. Panem را از منظری کاملاً جدید و در عین حال آشنا تجربه خواهید کرد. داستان هیمیچ آبرناتی، برنده پنجاهمین بازی گرسنگی را دنبال می کند که بعداً هموطنان خود از منطقه 12، کتنیس و پیتا را راهنمایی کرد.

بخوانید  نسخه آیفون Death Stranding با تاخیر عرضه شد

اگر لازم است قبل از رسیدن Sunrise on the Reaping به سراغ رمان‌ها بروید، می‌توانید مجموعه جعبه کتاب Hunger Games 4 (شومیز) به قیمت 38 دلار (به جای 62 دلار) و مجموعه جعبه 4 کتاب Hunger Games (گالینگور) به قیمت 53 دلار (به جای 97 دلار).

حتماً به زودی مجموعه کتاب و بلوری را بررسی کنید، زیرا مشخص نیست کاهش قیمت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر