پیش‌سفارش‌های Dragon Ball: Sparking Zero همراه با جنگنده‌های جایزه قابل بازی است

Dragon Ball: Sparking Zero منتشر شد 11 اکتبر برای PS5، Xbox Series X|S و PC. Bandai Namco این تاریخ را همراه با یک تریلر جدید در جریان جشنواره بازی تابستانی فاش کرد. بازی مبارزه ای آینده توسط Spike Chunsoft در حال توسعه است و تنها یکی از چندین پروژه Dragon Ball است که برای 40 سالگی این فرنچایز در دست ساخت است. اکنون می‌توانید Dragon Ball: Sparking Zero را پیش‌سفارش کنید تا یک شخصیت قابل بازی جایزه دریافت کنید و با تعداد بیشتری قفل‌های اولیه را باز کنید.

Dragon Ball: Sparking Zero دنباله سری مبارزه Bandai Namco، Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi است. این بازی در The Game Awards 2023 با یک تریلر پر زرق و برق نشان داده شد که چندین شخصیت نمادین از این سری را در حال نبرد در عرصه های سه بعدی نشان می دهد.

دراگون بال: جایزه پیش‌سفارش Sparking Zero

شرحی ارائه نشده است

پیش‌سفارش‌های Dragon Ball: Sparking Zero در فرمت‌های فیزیکی و دیجیتالی همراه با شش قفل اول نشان‌داده‌شده در بالا و نام‌گذاری یک شخصیت قابل بازی ارائه می‌شوند.

شخصیت‌ها همچنین می‌توانند در طول مبارزه به شکل‌های قوی‌تری تبدیل شوند، همانطور که گوکو، وجتا و برولی به سطوح مختلف Super Saiyan در تریلر می‌روند. توپ اژدها کامل: جرقه! Zero List هنوز فاش نشده است، اما Picollo، Krillin، Frieza و Cell همگی در اولین تریلر در کنار Saiyans فوق الذکر ظاهر شدند. بنابراین طرفداران می توانند روی دیدن این شخصیت ها و موارد دیگر در بازی حساب کنند که پاییز امسال برای PS5، Xbox منتشر شود. سری X|S و PC.

بخوانید  خرید بلیط لحظه آخری تهران به فرانکفورت

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر