پلی استیشن یک بازی نقش آفرینی مشابه Skyrim می سازد

پلی استیشن در حال کار بر روی یک بازی نقش آفرینی مشابه Skyrim با همکاری استودیو Shadowfall است.

سونی با شبکه‌ای از استودیوهای همکار با سابقه کار می‌کند که سابقه‌ای ثابت در توسعه بازی‌های موفق دارند. پلی استیشن اخیرا با استودیوی Shadowfall برای تولید یک بازی جدید همکاری کرده است. این استودیو مستقر در ترکیه در حال کار بر روی یک بازی نقش آفرینی شبیه به The Elder Scrolls V: Skyrim با اسم رمز Project Daeron است. پلی استیشن هرگز یک بازی نقش آفرینی مانند Skyrim توسعه نداده است. بنابراین این می تواند آغاز یک مسیر جدید باشد.

این بازی که توسط استودیو Shodofall توسعه یافته است، به نظر می‌رسد که یک تجربه Co-op بر اساس اسطوره‌های ترکیه است که دارای یک سیستم مبارزه ترکیبی و یک سیستم ساختمانی منحصر به فرد مبتنی بر جادو خواهد بود. این سیستم رزمی به بازیکنان این امکان را می دهد که از توانایی های جادویی و مبارزات غوغا در نبردها به طور همزمان و جداگانه استفاده کنند. در حالی که سیستم ساختمان بازیکنان را قادر می سازد تا جادوهای مختلفی را برای افزایش مهارت های قابل استفاده ایجاد کنند.

تمرکز پروژه Daeron بر اساطیر ترکیه نیز جالب به نظر می رسد. زیرا تمرکز صنعت بازی در سال های اخیر بر اساطیر یونان و اسکاندیناوی بوده است. گفته می شود این بازی گیم پلی منحصر به فردی را ارائه می دهد که با روایت قهرمان محور معمولی متفاوت است و شخصیت شرور را به عنوان قهرمان معرفی می کند.

استودیو Shadowfall می گوید بازی پر از پیچ و تاب های غیرمنتظره است، از جمله برخورد با شمن ها و حتی خدایان که به طور بالقوه می توانند رئیس باشند. با توجه به اینکه این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است، انتظار نمی رود به این زودی ها اعلام شود. با این حال، Project Daeron احتمالا در یکی از رویدادهای شریک پلی استیشن رونمایی خواهد شد، اما طرفداران نباید انتظار تجربه این بازی را در آینده نزدیک داشته باشند.

بخوانید  گنج خرچنگ دیگر یک پلتفرمر سه بعدی روح مانند است | نقد و بررسی GameSpot

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر