پروژه Passion نویسنده پارک ژوراسیک بالاخره در دسترس قرار گرفت

مایکل کرایتون در سال 2008 درگذشت، اما حرفه نویسندگی پربار نویسنده با مجموعه ای از کتاب های منتشر شده پس از مرگ ادامه یافت و امروز آخرین رمان او، فوران، سرانجام برای خرید در دسترس است. فوران رمانی پر از تعلیق است که درست قبل از «یک فوران تاریخی در شرف نابودی جزیره بزرگ هاوایی» است. اما رازی که برای چندین دهه توسط ارتش ایالات متحده نگهداری می شود بسیار وحشتناک تر از هر آتشفشانی است. به نظر ما این یک پیش فرض کلاسیک از داستان کرایتون است. بهتر از آن، می‌توانید نسخه جلد سخت Eruption را با تخفیف ویژه به‌صورت آنلاین دریافت کنید. این در آمازون و Target تنها با قیمت 19.20 دلار (معمولاً 32.49 دلار) در دسترس است. جای تعجب نیست که این کتاب در روز عرضه خود در آمازون (3 ژوئن) پرفروش ترین کتاب بود.

فوران چهارمین رمانی است که پس از مرگ کرایتون منتشر شد. با این حال، این کتاب تنها توسط کرایتون نوشته نشده بود، کسی که دست نوشته را اندکی پس از اتمام کتاب اصلی پارک ژوراسیک آغاز کرد. این رمان توسط جیمز پترسون تکمیل شد، که صدها کتاب، کمیک و داستان کوتاه، از جمله مجموعه طولانی‌مدت جنایی الکس کراس، در نویسندگی دارد.

فوران
فوران

طبق توضیحات رسمی کتاب، فوران “پروژه ای پرشور” بود که کرایتون سال ها پیش از مرگ نابهنگامش در سال 2008 دنبال می کرد. همسرش، شری کرایتون، با دانستن اینکه چقدر خاص بود، به یادداشت های او و دست نوشته هایش پایبند بود. . تا زمانی که نویسنده مناسب برای تکمیل آن را پیدا کرد: جیمز پترسون.

بخوانید  معرفی مستند Rolling Thunder Revue | روایت پادشاه سینما از پادشاه موسیقی

کرایتون بیشتر به خاطر داستان‌های علمی تخیلی و تاریخی متعددش شناخته می‌شود که بسیاری از آنها در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی از جمله پارک ژوراسیک فوق‌الذکر، و همچنین The Andromeda Strain، Eaters of the Dead، Sphere و دیگران اقتباس شده‌اند. شما می‌توانید همه این کتاب‌ها و همچنین چندین رمان دیگر کرایتون را با قیمتی با تخفیف در آمازون تهیه کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر